Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg er permitert! :cry: Fikk beskjed i går, det er alfor lite oppdrag til å sysselsette alle for tiden, så som lyn fra klar himmel ble i går 3 stykker oppsagt og en (meg) permitert!! Rett før jul!! Bør vel være glad for at jeg ikke ble sagt opp kanskje, men det er ingen særlig trøst. Om 2 uker går jeg ut på dagpenger, dvs nesten 40% reduksjon i inntekten!! Kommer til å slite vanvittig for å få det til å gå rundt. Jeg har ikke råd til å gå permitert, så jeg må finne en annen jobb, men jobbmarkedet i bransjen min er også fullstendig dødt!! Snakker om fin julegave!! :cry: Måtte bare lufte det litt jeg. Er litt fortvilet, men egentlig ved godt mot. Har erfaring og er attraktiv for markedet, så det er bare å stå på egentlig! Er det noen av dere som har erfaring fra sånne permiteringer?? Lurer litt på hvordan det fungerer hvis jeg tar vikariater eller noe mens jeg er permitert. Jeg er permitert på ubestemt tid, men det kan jo max bli 26 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Dette er trist Engel. Jeg kan egentlig ikke bidra med så mye, men jeg ville bare si at jeg føler veldig med deg. Er selv jobbsøkende for tiden og jeg er veldig klar over hvor få stillinger som finnes for tiden. Jeg har søkt på en hel haug, men får aldri noen tilbakemelding fra noen av dem. Det er utriolig demotiverende. Men følg med i aviser og på stillinger rundt omkring og begynn og søk. Som en liten gladnyhet kan jeg fortelle at jeg akkurat hadde en telefon og skal på intervju til uka. (Mitt første av sikkert 40 søknader). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 dakar ;/ dette er trist.. jeg kan desverre ikke bidra med så mye annet enn å si at jeg føler med deg det dukker nok opp noe vettu, selvom det bare blir midlertidig.. selvom det er sikkert ikke det du vil høre nå. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Lover jeg vet akkurat hva du snakker om, jeg fikk nemlig den beskjeden selv i går.. Men jeg valgte oppsigelse på samme grunnlag siden jeg trives dårlig i jobben fra før.. så jeg har oppsigelsestiden på meg til å finne meg en ny jobb.. Men at det er kjipt, det er helt sikkert!! Men det er jo alltid lys i tunnellen fordet, ønsker deg lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 7. desember 2002 #5 Del Skrevet 7. desember 2002 Hei! Trist å høre! Jeg regner ikke med at det er noe problem om du tar et vikariat mens du er permittert, for i det øyeblikket du blir permittert, så er du registrert som jobbsøker gjennom arbeidsformidlingen. Om jeg ikke tar feil. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå