Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt meg å rpøve denne nå - ikke så syr på SN.

Men så itvil om jeg skal velge vannfast eller ei... :sjenert:

mener å ha hørt en gang at den vannfaste drysser mer enn den ikke-vannfaste. Hva er deres erfaring?

vet at mange ikke liker denne i det hele tatt, men jeg vet jo ikke før jeg har prøvd selv;)

må ha en mascara som sitetr uten å drysse, men som likevel går bort greit.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Den vannfaste er visstnok dårligere enn den som ikke er vannfast. Jeg har prøvd den som ikke er vannfast, den røss usedvanlig fort av.

Jeg var fornøyd med resten, men det hjalp ikke da den la seg under øynene.

Jeg vil anbefale deg å prøve en annen mascara, CD Diorshow er bortkasta penger. Selv bruker jeg Biotherm (den tykkeste utgaven) som ikke er vannfast. Synes den sitter bra og er lett å vaske bort.

Skrevet
Selv bruker jeg Biotherm (den tykkeste utgaven) som ikke er vannfast. Synes den sitter bra og er lett å vaske bort.

open eyes? eller er det en annen du mener?

har tidl blitt anbefalt flere fra lancome, men på meg drysser de som værst. Gir skikkelig stive og ekle vipper også.

HR lash Q er likedan, ikke noen favoritt hos meg. Spectaqular er bra, den er jeg fornøyd med, men den blir så "vanlig", ønsker meg en som gir littegranne mer party-look :sjenert: Men skal sies at HR spect. sitter godt og drysser ikke!

Skrevet

Jeg på den andre siden er kjempefornøyd med DiorShow, synes ikke den drysser i det hele tatt... Men jeg har kunn prøvd den ikke-vannfaste :)

Gjest Gjesta
Skrevet
open eyes? eller er det en annen du mener?

Nei, det er "den slanke", den har jeg ikke prøvd. Det er "look intense" jeg mener.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med DiorShow, når den er ny. Men etter noen ukers bruk så begynner den dessverre å drysse.. Ikke særlig lekkert! Det er den ikke-vannfaste jeg har erfaring med.

Jeg er for øvrig svært fornøyd med Chanels maskara.

Skrevet

Har prøvd begge to, og bruker nå bare den vanlige. Den vannfaste var ikke noe god, synes jeg...Den satt ikke lenge og drysset mye :sur: Er enig i at den vanlige er veldig god i begynnelsen, men at den begynner å drysse etter 3 ukers tid. Men jeg elsker børsten!!! Og vippene blir veldig tette og lange ;)

Gjest Gjest
Skrevet

den vannfaste drysser og forsvinner fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...