Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Hva er deres navn i Ringenes Herre? http://www.thelordoftherings.co.uk/nametra...ator/index.html Mitt hobbitnavn: Cevyan Proudfoot Mitt alvenavn: Unarania Mitt menneskenavn: Trirarien Mitt dvergnavn: Learka Likte spesielt mitt alvenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
[virtual] Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Stilig! :D Mitt hobbitnavn: Merangwen Leatherleaf Mitt alvenavn: Urithraviel Mitt menneskenavn: Tardon Mitt dvergenavn: Alycla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Brudda Hayward Alv: Elvaralindë Dverg: Gwebrylla Menneske: Nydigocia Your nearest pub would be: The Strange Brew Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg ble, med alle mine lange navn, oversatt til Hobbit: Nicla Dwarf: Nossa Elf: Elvithrarith Human: oi- fikk visst ikke ram noe der... My nearest pub er visst The Ent Tent... :D Skikkelig kult da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 5. desember 2002 #5 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Perappi Dwarf: Nubur Elf: Rundil Human: Owabryn (Og på "Personality test" vart eg mest lik Gandalv :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. desember 2002 #6 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbitnavn: Ysalonna Greenhand Dwarf: Dana Elf: Legorfilindë Human: Eteralian Alvenavnet var kult da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 5. desember 2002 #7 Del Skrevet 5. desember 2002 hihi, morsom link! Dette ble da meg: Hobbit:Elossa Holeman Dwarf: Runa Elf: Isithrarith Human: Reallan Kan ikke si meg helt fornøyd med mitt hobbitnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 5. desember 2002 #8 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit Cidda Moresby (dritkult, ikke sant) Dverg Elongwen (poetisk) Alv Urebriviel Menneske Frauni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 5. desember 2002 #9 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Dena Worrywort Dverg: Bricla Alv: Elithraniel Manneske: Cauwen Det der alvenavnet så noe "maskulint" ut synes jeg. I den grad et alvenavn kan blir maskulint da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 5. desember 2002 #10 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit navn: Sonoic Boffin dverge navn: Micla Alve navn: Delebrin mennske navn: Dweissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #11 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Alirka Leagallow Dwarf: Gumli Elf: Unorfindir Human: Addrynnyn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hello Kitty Skrevet 5. desember 2002 #12 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Nissa Thorney Dwarf: Alwngwen Elf: Isàwien Human: Acalewia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2002 #13 Del Skrevet 5. desember 2002 Hobit; Elobrylla Roots Dwarf; Fofur Elf; Vithrariand Human; Owagwyn Tja..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 5. desember 2002 #14 Del Skrevet 5. desember 2002 hobbit: Begryn Worrywort alv: Belil garil dverg: Tiran menneske: Gyn Så artig, altså. På den annen side: Jeg er altfor høy til å være hobbit. Jeg er høy nok til å være alv, men desverre ikke grasiøs nok, og dessuten klippet jeg av det lange fakset mitt for noen år siden.. Jeg har for lite skjegg, og økser til å være dverg, og som menneske...vel.......jeg regner med at jeg har det som trengs, og er fornøyd med at mitt navn er økonomisert ned til 3 bokstaver. må vel lese den boken en gang til, tenker jeg....... milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. desember 2002 #15 Del Skrevet 6. desember 2002 Hobbit: Leallyra Greenhand Dverg: Sylla Alv: Glówien Menneske: Severraclya Nærmeste pub: The Golden Chain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 6. desember 2002 #16 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg er et Nassssty Hill-troll, og navnene mine er: Hobbit - Lila Danderfluff of Willowbottom eller Celandine Green from Bree Alv - Alakmorgûliel Dverg - Glîm Bloodyhand Ork - Akhkrísh the Raider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper (Ikke logget på) Skrevet 6. desember 2002 #17 Del Skrevet 6. desember 2002 Hobbit: Delonna Goatcloset :oops: Dverg: Moifur Alv: Legendel Menneske: Geomyr Nærmeste pub: The Gian's Nose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. desember 2002 #18 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har ikke en gang sett Ringenes Herre, men mitt menneskenavn ble iallefall: Wendawen (er ikke det hovedpersonen, Liv Tyler :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. desember 2002 #19 Del Skrevet 6. desember 2002 Hobbit: Alylonna Maggot Dwarf: Nilla Elf: Eowulia Human: Sevossi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. desember 2002 #20 Del Skrevet 7. desember 2002 Kuult.... :D Her er mine resultater.... Hobbit: Aleara Jackley :o Dwarf: Nalla Elf: Elebriwien Human: Unoreria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå