Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. desember 2002 #1 Skrevet 5. desember 2002 Hva er deres navn i Ringenes Herre? http://www.thelordoftherings.co.uk/nametra...ator/index.html Mitt hobbitnavn: Cevyan Proudfoot Mitt alvenavn: Unarania Mitt menneskenavn: Trirarien Mitt dvergnavn: Learka Likte spesielt mitt alvenavn
[virtual] Skrevet 5. desember 2002 #2 Skrevet 5. desember 2002 Stilig! :D Mitt hobbitnavn: Merangwen Leatherleaf Mitt alvenavn: Urithraviel Mitt menneskenavn: Tardon Mitt dvergenavn: Alycla
Gjest Starya Skrevet 5. desember 2002 #3 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Brudda Hayward Alv: Elvaralindë Dverg: Gwebrylla Menneske: Nydigocia Your nearest pub would be: The Strange Brew
Megan Skrevet 5. desember 2002 #4 Skrevet 5. desember 2002 Jeg ble, med alle mine lange navn, oversatt til Hobbit: Nicla Dwarf: Nossa Elf: Elvithrarith Human: oi- fikk visst ikke ram noe der... My nearest pub er visst The Ent Tent... :D Skikkelig kult da!
Crazee Skrevet 5. desember 2002 #5 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Perappi Dwarf: Nubur Elf: Rundil Human: Owabryn (Og på "Personality test" vart eg mest lik Gandalv :-))
Ruby Skrevet 5. desember 2002 #6 Skrevet 5. desember 2002 Hobbitnavn: Ysalonna Greenhand Dwarf: Dana Elf: Legorfilindë Human: Eteralian Alvenavnet var kult da......
Kosepia Skrevet 5. desember 2002 #7 Skrevet 5. desember 2002 hihi, morsom link! Dette ble da meg: Hobbit:Elossa Holeman Dwarf: Runa Elf: Isithrarith Human: Reallan Kan ikke si meg helt fornøyd med mitt hobbitnavn
Gjest chimp Skrevet 5. desember 2002 #8 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit Cidda Moresby (dritkult, ikke sant) Dverg Elongwen (poetisk) Alv Urebriviel Menneske Frauni
Lilly Skrevet 5. desember 2002 #9 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Dena Worrywort Dverg: Bricla Alv: Elithraniel Manneske: Cauwen Det der alvenavnet så noe "maskulint" ut synes jeg. I den grad et alvenavn kan blir maskulint da.
Gjest Lottemor Skrevet 5. desember 2002 #10 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit navn: Sonoic Boffin dverge navn: Micla Alve navn: Delebrin mennske navn: Dweissa
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #11 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Alirka Leagallow Dwarf: Gumli Elf: Unorfindir Human: Addrynnyn
Hello Kitty Skrevet 5. desember 2002 #12 Skrevet 5. desember 2002 Hobbit: Nissa Thorney Dwarf: Alwngwen Elf: Isàwien Human: Acalewia :D
Madison Skrevet 5. desember 2002 #13 Skrevet 5. desember 2002 Hobit; Elobrylla Roots Dwarf; Fofur Elf; Vithrariand Human; Owagwyn Tja..??
Milo Minderbinder Skrevet 5. desember 2002 #14 Skrevet 5. desember 2002 hobbit: Begryn Worrywort alv: Belil garil dverg: Tiran menneske: Gyn Så artig, altså. På den annen side: Jeg er altfor høy til å være hobbit. Jeg er høy nok til å være alv, men desverre ikke grasiøs nok, og dessuten klippet jeg av det lange fakset mitt for noen år siden.. Jeg har for lite skjegg, og økser til å være dverg, og som menneske...vel.......jeg regner med at jeg har det som trengs, og er fornøyd med at mitt navn er økonomisert ned til 3 bokstaver. må vel lese den boken en gang til, tenker jeg....... milo
LilleBille Skrevet 6. desember 2002 #15 Skrevet 6. desember 2002 Hobbit: Leallyra Greenhand Dverg: Sylla Alv: Glówien Menneske: Severraclya Nærmeste pub: The Golden Chain
Melian Skrevet 6. desember 2002 #16 Skrevet 6. desember 2002 Jeg er et Nassssty Hill-troll, og navnene mine er: Hobbit - Lila Danderfluff of Willowbottom eller Celandine Green from Bree Alv - Alakmorgûliel Dverg - Glîm Bloodyhand Ork - Akhkrísh the Raider
Gjest Håper (Ikke logget på) Skrevet 6. desember 2002 #17 Skrevet 6. desember 2002 Hobbit: Delonna Goatcloset :oops: Dverg: Moifur Alv: Legendel Menneske: Geomyr Nærmeste pub: The Gian's Nose
Aquarius Skrevet 6. desember 2002 #18 Skrevet 6. desember 2002 Jeg har ikke en gang sett Ringenes Herre, men mitt menneskenavn ble iallefall: Wendawen (er ikke det hovedpersonen, Liv Tyler :D )
@lfa Skrevet 6. desember 2002 #19 Skrevet 6. desember 2002 Hobbit: Alylonna Maggot Dwarf: Nilla Elf: Eowulia Human: Sevossi
monja Skrevet 7. desember 2002 #20 Skrevet 7. desember 2002 Kuult.... :D Her er mine resultater.... Hobbit: Aleara Jackley :o Dwarf: Nalla Elf: Elebriwien Human: Unoreria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå