Gjest Beth Skrevet 5. desember 2002 #1 Skrevet 5. desember 2002 Er det noen som har forslag på bra julefilmer, helst med nisser i!
Kosejente Skrevet 5. desember 2002 #2 Skrevet 5. desember 2002 Du nevner ikke noe om du er ute etter barnefilm eller voksenfilm.... En utrolig morsom voksenfilm er "Utro med nissen"...som er en svensk film...så det på cinema eller noe i fjor...den gikk faktisk på NRK2 i går...kjempemorsom...!!!
Ruby Skrevet 6. desember 2002 #3 Skrevet 6. desember 2002 Reisen til julestjernen er jo kjempefin, med nisser og alt.
Englepus Skrevet 7. desember 2002 #4 Skrevet 7. desember 2002 The grinch who stole christmas med Jim Carrey er jo artig da.
Pearl Skrevet 9. desember 2002 #5 Skrevet 9. desember 2002 Hei. Jeg elsker julefilmer og har som tradisjon å se ivertfall 3-4 av disse: All I want for Christmas Santa Claus, the movie Nå er det jul igjen (tim Allen) Santa Claus 2 (Tim Allan)NY Christmans Carol, The movie (Dickens flotte julefortellinger) og sist men ikke minst Miracle on 34th street Alle disse er å sterkt anbefale, kos deg med dem i disse førjulstider.
koldbruna Skrevet 9. desember 2002 #6 Skrevet 9. desember 2002 Miracle on 34th streets er kjempe bra..den anbefaler jeg også. En annen morsom julefilm er Hjelp det er jul igjen. Ellers så anbefaler også jeg REISEN til JULESTJERNEN. Håper du finner noen du liker. klem fra koldbruna 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå