Gå til innhold

Gode drinker !???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens.

Vi skal ha åpen bar og dermed kom ideen om å legge noen menyer på drinker ved baren.

Hadde tenkt å ha forslag på ca 5-6 drinker.

Er det noen som kan gi meg oppskrift på noen gode drinker, helst litt søt/sure ??

Har ikke egen mixe bok, men burde kanskje invistere, har noen ærfaring med dem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sikker vinner er seabreeze,vodka,

cranberryjuice (tranebærjuice) og litt

ananasjuice på toppen,+ masse isbiter,

veldig forfriskende og litt surt.

Skrevet

Hei! Vi skal ha en "bartender" som skal lage drinkene for gjestene. Mange har sagt at dette er lurt; da unngår dere gjester som er litt på druen og blander STERKE drinker, og setter dem fra seg for deretter å lage en ny... Skjønner?

Vi skal ha noen enkle drinker:

vodka battery

vodka russian

vodka cola

vodka lime

vodka juice. I tilegg er det vin, øl, cognac og baileys. Håper dette hjalp deg litt!

Maria hjerter_rundt.gif

Skrevet

Det hørtes morsomt ut... Det finnes jo massevis av kjempegode drinker.. Kanskje dere kunne valgt drinke rmed navn som kan kobles til kjærlighet, fellesskap og bryllup...?12

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg liker disse:

Isbjørn:

- sprit

- litt blå curaceau

- sprite

- lemon

Hockey:

- Sprit

- Battery (valigvis red bull, men det får man jo ikke kjøpot i norge)

- Litt sprite

- litt san fransisco

Isbjørn kan både være søt og frisk avhengig av hvordan man blander, mens Hockey er en veldig søt drink.

Ellers så er det greit med battery og vodka, eller vodka og andre typer blandevann.

Sjekk forskjellige websider og prøv deg frem! Det blir sikkert morro!

Her er det masse:

http://www.aperitif.no/

12

• 7 år senere...
Gjest Gjest_Kathinka_*
Skrevet

Bartender anbefaler :)

1Jeg har funnet opp en ny drink som anbefales på det sterkeste!!!

3cl Bacardi apple eller Bacardi lemon

2cl fjellbekk mix (fås kjøpt i de fleste matvare butikker)

En neve knust is

Buttes i blender/ shakes :)

And then--> Toppes med urge.. Og hvis du syns den blir for syrlig så kan du ta 50/50 med urge & sprite

Bon apetite!

Gjest Bartender
Skrevet

Vodkabaserte drinker er veldig trygge. Mange liker dem, og du kan variere utrolig mye med blandevann, så du slipper å kjøpe så mange forskjellige likører.

Ellers kan jeg anbefale å bruke Bacardi Razz (rom med bringebærsmak) til drinker. Denne faller i smak hos både kvinner og menn. Bland den med sitronbrus eller Farris og topp med lime. Frisk og god.

Ellers bør du ha en flaske gin, da svært mange liker gin og tonic, og liknende drinker. Kjøp litt forskjellig av Schweppes sine tonic'er, de er gode å blande både med vodka og gin for de som ikke liker det søteste. Min favoritt: vodka og Schweppes Russian :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...