Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 har noen prøvd den nye veet hårfjerningsgele som skal skylles av i dusjen? var den bra? høres veldig lettvint ut når den skal skylles av i dusjen og med svamp, syns det er så slitsomt de andre hårfjerningskremene som man må skrape av med den bladløse barberhøvelen som følger med...
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har prøvd den ja. Fikk små brannsår/etsesår på knærne av den selv om jeg ikke hadde den på lenger enn man skulle. Hårfjerningsmessig sett fungerte den bra. Fjernet det håret den skulle.
Arkana Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Synes den var bra, tok vekk alt håret, ikke noe ubehag.
Latee Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har prøvd den ja. Fikk små brannsår/etsesår på knærne av den selv om jeg ikke hadde den på lenger enn man skulle. Hårfjerningsmessig sett fungerte den bra. Fjernet det håret den skulle. ←
Smørblomsten Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Hva med Veet sine voks-strips da? Funker de bra, eller blir d slurvete? Stod bakpå pakken at samme strips kunne brukes flere ganger ved at man varma den mellom håndflatene...
Latee Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Hva med Veet sine voks-strips da? Funker de bra, eller blir d slurvete? Stod bakpå pakken at samme strips kunne brukes flere ganger ved at man varma den mellom håndflatene... ← Den har jeg prøvd, men den fikk ikke vekk alt håret hos meg..
Arkana Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes voksstrips er helt elendig. De fjerner ikke alle hårene, og lugger mer enn de drar ut hår. Varmvoks er absolutt best.
Smørblomsten Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Jeg synes voksstrips er helt elendig. De fjerner ikke alle hårene, og lugger mer enn de drar ut hår. Varmvoks er absolutt best. ← OK, takk for kjappe svar jenter, da skal jeg IKKE teste den ihvertfall
silja Skrevet 15. mai 2006 #9 Skrevet 15. mai 2006 Synes den var bra, tok vekk alt håret, ikke noe ubehag. ← signerer! - og det beste av alt, er at det tar så kort tid.. skal jo bare sitte på noen få minutter... jeg har ikek tålmodighet til sånt som må være på i en halv evighet, for at hårene skal forsvinne. Denne tar alt, selv etter kort tid!
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #10 Skrevet 15. mai 2006 Men hårene må være over en viss lengde for å bruke den, ikke sant?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #11 Skrevet 27. mai 2006 Veet krem for fjerning i dusjen - KJEMPEBRA! Jeg er mørk og har følgelig mørke hår på leggene. Er også velsignet med forholdsvis mye.... Har prøvd alt opp gjennom årene, voks, barbering, maskiner - you name it, I got it! Dette er den enkleste og beste metoden jeg har prøvd. Tok noen få minutter, intet ubehag, den tok alle hårene og leggene ble, som reklamen lovte, silkemyke. Gjorde det for første gang i dag, og hvis utveksten blir ok er dette metoden for meg. Noen som kan si noe om hvordan det vokser ut - kort og hardt som ved barbering eller mykt og ujevnt som ved epilator?
Dru Skrevet 27. mai 2006 #12 Skrevet 27. mai 2006 Men hårene må være over en viss lengde for å bruke den, ikke sant? ← Stripsene, ja. De funker helt fint på meg i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå