Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter. Jeg er tom for gode ideer til bursdagsgave. Typen har bursdag om litt over en uke og jeg er helt blank! Jeg føler at han har alt han trenger. Kanskje bortsett fra ny mobiltelefon, men det er så uromantisk...

Hvilke gaver har dere vært mest fornøyd med å gi?

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Hva tror du han blir mest glad for? En romantisk gave, eller en mobiltelefon han har lyst på?

Skrevet

Jeg tror faktisk at det er mobiltelefonen. Problemet er at den han har lyst på ikke kommer i butikken før om en måned. Og jeg har liksom et ønske om å gi han noen han har lyst på men som han ikke har planlagt å kjøpe selv...

Han kjøper ofte sånne elektroniske ting til meg. Radio, ipod osv. Kanskje det er det han egentlig vil ha, og ikke gavekort hos barberer, reiser og sånne ting...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært mest fornøyd med å gi klokke, minidisc (før mp3 spillerens tid ;)) tursekk, og en Band of Brothers DVD eske.

Gjest Gjest
Skrevet

Min er datafreak, og ble veldig glad for et abonnement på et data-blad. Tekniske duppedingser liker han best å kjøpe selv.

Gjest Fruktfat
Skrevet
Hva tror du han blir mest glad for? En romantisk gave, eller en mobiltelefon han har lyst på?

min samboer blir helt klart mest glad for praktiske ting, i år ønsker han seg f.eks sag... :ler:

og det skal han få!

(det dumme er jo at han gir meg praktiske gaver -for det synes han er fint å få-, mens jeg helst vil ha romantiske gaver... smykker og sånt :sjarmor: )

jeg ville kjøpt mobilen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville gitt han et gavekort til en forhandler av den typen mobil han ønsker seg hvis jeg hadde råd til mobilen da...

I tillegg ville jeg invitert han på middag med evt. vin m.m. enten ute eller hjemme. Da blir det romantisk i tillegg...

Siden jeg er student, ville jeg laget en bedre middag og kjøpt inn vin. Han ville forstått at jeg har et lavt budsjett, men utfra hans interesser ville jeg funnet på en liten gave som ikke kostet all verden f.eks. på et antikvariat.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror gaven min kjære har vært mest fornøyd med er DVD-opptakeren. Ellers er faktisk CD'er noe som står høyt i kurs.

Skrevet

Middag er jo en god idé. Til min bursdag sist fikk jeg intet mindre enn en radio, en tripod, konsertbilletter og middag. Han er så flink på gaver, og jeg syns det er så vanskelig!

Nå har jeg kjøpt abonnement på et blad jeg vet han liker.

Er det dumt å "herme" og gi konsertbilletter? Gavekort på mobil går jo også an...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...