Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har to jobber en der jeg jobber 80% og en der jeg jobber 40%. Er det noen som vet om vi må dele persmisjonen likt i de to jobbene? Jeg ønsker å komme tilbake så snart som mulig i den ene jobben, og ha så mye som mulig permisjon fra den andre. Kan jeg ta ut tre måneder permisjon i den ene og far tar resten, og jeg tar så mye jeg kan i den andre og far tar kun sine pålagte uker?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Snakk med trygdekontoret om tidskonto.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Er ikke tidskonto jeg er ute etter. Jeg vil dele 40/60 med far fra 7. måned av permisjonen i hovedjobben, og ha hele permisjonen selv (selvfølgelig minus fars uker) i den andre jobben men det finnes ikke noen mulighet til å fylle inn dette på skjemaene. Og trygdekontoret svarer såklart ikke på telefon. Derfor lurer jeg på om noen har hørt om noen som har fått gjøre det slik, eller om det er slik at begynner man å jobbe litt i den ene jobben så må man gjøre det i den andre og.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Du må snakke med Trygdekontoret ditt om dette. Ring om og om igjen. De er ofte lettest å få tak i tidlig på morgenen. Husk bare at det er fødselspermisjonen du snakker om, ikke svangerskapspermisjonen. Det er noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå