Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på ett år er så utrolig glad i wiener pølser, og ga han 1,5 igår til middag. Er dette greit?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Mini- alex 13 mnd elsker også winerpølser. Hun får biter av oss uten skinn, hvis vi har det til middag.

Bestemor lot henne spise to grillpølser en gang, synes vel det var litt i overkant :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Han kan sikkert spise wienerpølser til middag, men ikke hver dag eller annenhver dag. Pølser er veldig mye fett og salt og med lite næringsinnhold, så bare vær litt obs på det. La ham spise det dere selv spiser til middag sånn i det store og hele, og gi ham bra med grønnsaker..

Tenk at han er så stor alt - jeg husker jo du satt her inne og var gravid, og det er jo rart at det er et helt år siden... :klem:

Gjest Gjest1
Skrevet

Hva med å finne noen med lite salt, eller kyllingpølser? De er ikke så feite. Nå vet jeg ikke hvordan det er med pølser med lite salt, om det er mulig å finne, men om så er så er det i hvert fall bedre. :)

Skrevet

Jeg ville også gått for kyllingpølser - MYE sunnere :) . De finnes både som vanlige koke-pølser og som grillpølser. Grillpølsene er også greie å spise uten at man må ta av skinnet. Jeg pleide å koke opp vann og trekke kyllingpølsene som vanlige pølser - det var nam-nam for lille frøken ;) . Del de i biter med og ha litt poteter og babymais eller andre grønnsaker til, da får du et fullverdig måltid!

Skrevet
Han kan sikkert spise wienerpølser til middag, men ikke hver dag eller annenhver dag. Pølser er veldig mye fett og salt og med lite næringsinnhold, så bare vær litt obs på det. La ham spise det dere selv spiser til middag sånn i det store og hele, og gi ham bra med grønnsaker..

Tenk at han er så stor alt - jeg husker jo du satt her inne og var gravid, og det er jo rart at det er et helt år siden...  :klem:

:)

• 17 år senere...
Skrevet
Jens skrev (På 15.5.2006 den 11.33):

Gutten min på ett år er så utrolig glad i wiener pølser, og ga han 1,5 igår til middag. Er dette greit?

Det går nok helt fint en gang i blant. Gi han pølser og la gutten kose seg du!☺️

Anonymkode: e7549...070

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det går nok helt fint en gang i blant. Gi han pølser og la gutten kose seg du!☺️

Anonymkode: e7549...070

17 år senere….

Anonymkode: e8786...94b

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

17 år senere….

Anonymkode: e8786...94b

Håper han får meir enn 1,5 stk no, må litt til for å mette i ein voksen mage 🤣

Anonymkode: 87b1e...90a

Skrevet

Hadde vært forsiktig med å dytte i ungen min haugevis av pølser, er jo søppelmat så til de grader! fysjameg

Anonymkode: 890fa...8a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hadde vært forsiktig med å dytte i ungen min haugevis av pølser, er jo søppelmat så til de grader! fysjameg

Anonymkode: 890fa...8a1

Jeg er trådstarter for 17 år siden:) det gikk fint med ham!

Anonymkode: 9ea49...517

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...