Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Frekkheten lenge leve! Synd at arbeidsleire ikke finnes lengre. Enkelte mennesker hadde fortjent å jobbe litt som straff.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 (endret) Herregud. Han kan vel ikke være helt frisk i hodet? Og hva slags jobb er det han ikke har klart å gjøre etterpå? Stjele biler? Da synes jeg jaggu det var bra at han fikk seg en på trynet. Endret 15. mai 2006 av Bjørnsdatter
Far til 2 Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Er vi på vei inn i amerikanske tilstander mhp erstatningsbeløp (et erstatningsbeløp jeg tror strider sterkt mot den generelle rettsopfatning) ? For en tid tilbake var den en kar som var ute en sen kveld for å teste sitt nye videokamra. Han tok opp en hendelse hvor 2 voksne menn angrep en kvinne og mann, slo og sparket dem i hodet mens de lå nede, etc, etc ("Happy slapping"). Mannen med kamra hadde bakgrunn fra kampsport, og etter en stund kunne han ikke lenger passivt være vitne til det som skjedde. Han løp for å komme parret til unsetning og banket deretter opp de 2 angriperene. Etterpå ble han anmeldt for vold av de 2 mennene som hadde angrepet det unge paret Han ble frikjent
Gjest Varg-Menja Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Frekkheten lenge leve! Synd at arbeidsleire ikke finnes lengre. Enkelte mennesker hadde fortjent å jobbe litt som straff. ← Tror de fortsatt driver å spikrer paller i fengselet... Håper virkelig at dette ikke går igjennom, man må ha rett til å fike til noen som opptrer så skjødesløst ovenfor andres eiendom.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #8 Skrevet 15. mai 2006 Min klient har ikek vært i stand til å jobbe, og har vært sykemeldt siden hendelsen. Han sliter både fysisk og psykisk, og går nå på attføring Jeg antar han slet både fysisk og psykisk i forkant for hendelsen også, og jobbet neppe mye den gangen heller... Det må være spennende for advokaten hans og se hvor langt han kan komme med dette søksmålet. Han får jo virkelig prøvd sine evner som advokat vil jeg tro.
Gjest Miloine Skrevet 15. mai 2006 #9 Skrevet 15. mai 2006 herlighet for en skrue, tviler på at han vinner fram med den saken. Det blir vel kun advokatutgifter og saksomkostning han ender opp med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå