Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte sløret mitt i høst, og selvom det har hengt rett i skapet i et halvt års tid er det fremdeles "brettekanter" på det.

Er det noen som vet hvordan jeg best kan få det glatt? Kan det strykes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at det kan være et triks å steame det, evnt å spraye det litt med vann og henge det opp. Kommer jo litt an på hva slags stoff det er i sløret.

Skrevet

Forsøk å henge det på badet mens du tar en dusj. (Dette "damper" sløret, og skal gjøre det glatt og fint!)

Skrevet

Takk for gode svar! Skal prøve det... :)

Skrevet

Det de sa til meg da jeg kjøpte meg slør, var at jeg skulle henge det fram en uke før bryllupet for å få det til å rette seg, men det kommer kanskje an på hva slags type slør du har. (Stoffet altså)

Gjest Gjest
Skrevet

har du kjøpt skikkelig kvalitet så skal det gå an å både vaskes og dampes med jern på svak varme!

Skrevet

Mitt hang seg ikke ut av seg selv selvom det hang framme i flere måneder, men brettene ble borte etter kun kort tid på dampfylt bad.

Heng sløret i dusjen når du har dusjet, da henger det seg fint ut!

Skrevet

Mitt er i "brudetyll". Jeg dusjet det med kaldt vann og hang det opp - det hjalp.

Jeg forøkte å stryke det etterpå.....med et håndkle i mellom....syns ikke det ga særlig resultat...så jeg prøvde å stryke rett på....resultat...sløret smeltet!!!

(Jeg fikk fikser det...men tror jeg skal kjøpe et nytt...for jeg liker det ikke likevel ;) )

Skrevet

Å nei så dumt at det smeltet! Da skal jeg hvertfall ikke forsøke å stryke det! Skal henge det i dusjen og se hva som skjer... Takk alle sammen for tips!

Skrevet

Henge det opp på badet gjør susen ja :) Fikk dette tipset da jeg kjøpte det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...