Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #1 Skrevet 15. mai 2006 JASON har kommet med en ny serie. Selges på helsekosten, til ca. 200 per produkt. Virker som en oppfriskende serie med cleanser, toner, lotion/krem/serum, maske, øyekrem. De er ikke tilsatt mineraloljer eller parabener heller. Er det noen som har prøvd dette? Tenkte å teste det ut jeg, og da kjøpe cleanser, toner og lotion. Blir 600 ca- er dette mye å betale for hudpleie fra helsekosten.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ikke prøvd den aktuelle serien, men Jason har generelt gode produkter, og jeg synes ikke 600 er dyrt å betale for et mer eller mindre komplett hudpleieprogram.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 Enn Clinique da? Så at de kommer med en kampanje på "tre trinns" programmet, total turnaround til ca 600,-. Nå ble jeg i tvil. Huden min er ikke fet, men med sorte prikker på nesen. Kan kjennes tørr og stram ut uten krem, blir raskt "tilstoppet". Har også fått noen tørrhetslinjer under øynene. Håper noen kan anbefale noe. Har ikke så veldig god råd, så over 600- 700 for et sett er uaktuelt.
Gjest Gjesta Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Jeg ville holdt meg langt unna Clinique, spesielt tretrinns-programmet, som er veldig sterkt for hud som kan bli tørr.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Tusen takk for svar. Trodde nemlig Clinique psset for tørr hud jeg, men er ikke "inne på" hudpleie, nå bruker jeg Nivea produkter pga. at jeg aldri har hatt problemer med huden min, tror jeg går for JASON serien, som skal friske opp, og beskytte mot linjer og rynker.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har ingen erfaring med den serien fra Jason, men jeg er kjempefornøyd med Aloe Vera-produktene deres til kroppen. Bruker både dusjgeleen og lotion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå