Gjest ablon Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Har en diskusjon her i huset.Har to søsken som hadde dobbelbryllup- Selvsagt fikk vi felles bide av de til jul. Nå er det ene paret gått fra hverandre og fått nye partnere. Hva med bildet. ta det ned? Den inngifte har ikke noe med fam å gjøre lengre For meg virker det rart å ha det på veggen, noe andre parten er uenig i.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Dersom jeg var "den nye", så hadde jeg nok reagert litt på om brudebildet hang oppe. Finnes det ingen bilder av det fremdeles gifte paret alene som dere kan henge opp i stedet?
Gjest baby-E Skrevet 15. mai 2006 #3 Skrevet 15. mai 2006 du får klippe det i to Neida, men jeg forstår at du ikke vil ha det på veggen lengre. Det burde jo det gifte paret også forstå. Når de giftet seg så skulle de ha tatt bilde av bare seg også da, så slapp de problemet
Gjest snus Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 LA DET HENGE! Min gamle bestemor nekter konsekvent å rydde av familieveggen etterhvert som familiemedlemmene skifter beite. En passende straff for å lyge i kirka! hehe...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå