Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg kjøpte kjolen prøvde jeg den med et slør med strasstener (se BILDE), men kjolen har jo små perler rundt livet og i en bred kant nederst, så jeg lurer på om jeg kanskje burde ha et slør med matchende perler til, istedenfor et med strasstener?? Leste nylig at sløret skal ta igjen detaljene fra kjolen eller noe sånt, så da burde jeg kanskje ha perler? Er redd det kan bli litt mye perler (er egentlig ikke noe "perle-menneske"). Synes det var fint med de strassstenene også da...

Noen meninger?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva som "skal" gjøres da når det gjelder å ta igjen detaljer, men jeg synes det er penere med strasstener enn perler. Er heller ikke noe "perle-menneske".

Vil i grunn anbefale deg å se på noen slør med perler i og se forskjellen, det kan jo bli like pent det....

Skrevet

Hei på deg,husker godt at jeg kikka på bildet av kjolen og sløret dit,for vi har nesten lik både kjole og slør,jeg har strass stener i sløret og strass stener på kjolen,jeg syns ikke du skal ha slør med perler,uansett om du er en perledame eller ikke,jeg er heller ingen perlebrud som jeg sier til folk,,,behold det du har,det ville jeg gjort!!klem

Skrevet

Jeg synes det var veldig fint sammen!

Synes det kan bli litt kjedelig hvis ting er "overmatchet".

Skrevet

Syntes det så veldig pent ut sammen jeg!

Skrevet

Jeg synes også at dette var fint sammen. Jeg ville beholdt det slik. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville beholdt det som det var. Du blir utrolig flott!!

*lykketrollet*

Skrevet

OK. Da blir det strasstener. :-D

Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...