Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte på å handle litt der.. Noen som kjenner til priser og service?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har best. der en gang, fikk produktene raskt og greit, alt var som det skulle -og de hadde skrevet ned verdien på pakke-labelen uten at jeg hadde bedt om det..... Nå har jeg akkurat bestilt der igjen, og håper på det samme denne gangen. Det er mye å spare i forhold til norske priser på det jeg kjøper, i alle fall (Redken produkter).

Gjest Gjest
Skrevet

har sikkert kjøpt for tusenvis av kroner ja..

skriv ned verdien til under 200 kr.

Gjest gjest1
Skrevet

Fantastisk service; de skriver ned verdien uten at du behøver å si ifra. Jeg er helt avhengig av produkter fra Dermalogica og Redken så jeg sparer masse penger.

Gjest gjesta
Skrevet

Skriver de virkelig ned? Har hørt rykter om dette, men har likevel ikke våget å handle i tråd med disse ryktene :overrasket:

Gjest gjest1
Skrevet
Skriver de virkelig ned? Har hørt rykter om dette, men har likevel ikke våget å handle i tråd med disse ryktene  :overrasket:

Jepp. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har handlet derfra og de skriver alltid ned. De legger heller ingen lapp inne i pakken som viser den egentlige summen.

Gjest gjesta
Skrevet (endret)

Wow! Har bestilt derfra mange ganger, men alltid for under 200,- Nå blir det garantert litt andre typer bestillinger også.

(Ble visst noen tasteleifer her gett)

Endret av Sprilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...