Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Tenkte på å handle litt der.. Noen som kjenner til priser og service?
LilleMy Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har best. der en gang, fikk produktene raskt og greit, alt var som det skulle -og de hadde skrevet ned verdien på pakke-labelen uten at jeg hadde bedt om det..... Nå har jeg akkurat bestilt der igjen, og håper på det samme denne gangen. Det er mye å spare i forhold til norske priser på det jeg kjøper, i alle fall (Redken produkter).
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 har sikkert kjøpt for tusenvis av kroner ja.. skriv ned verdien til under 200 kr.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Fantastisk service; de skriver ned verdien uten at du behøver å si ifra. Jeg er helt avhengig av produkter fra Dermalogica og Redken så jeg sparer masse penger.
Gjest gjesta Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Skriver de virkelig ned? Har hørt rykter om dette, men har likevel ikke våget å handle i tråd med disse ryktene
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Skriver de virkelig ned? Har hørt rykter om dette, men har likevel ikke våget å handle i tråd med disse ryktene ← Jepp. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har handlet derfra og de skriver alltid ned. De legger heller ingen lapp inne i pakken som viser den egentlige summen.
Gjest gjesta Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Wow! Har bestilt derfra mange ganger, men alltid for under 200,- Nå blir det garantert litt andre typer bestillinger også. (Ble visst noen tasteleifer her gett) Endret 14. mai 2006 av Sprilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå