Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solsikke
Skrevet

Noen som vet om noen gode produkter som legger ned de de "krusete småhårene"?

Jeg har brukt Kerastase Lait Nutri Sculpt lenge, og er sånn passe fornøyd med den, men skulle gjerne funnet noe som funker enda bedre!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hva med Oleo-Relax (eller noe sånt..) fra Kerastase? Jeg har ikke småhår selv, men en venninne av meg krøllete brusehår er fornøyd med denne.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har en flaske med Revol Rrizz controll, og det er den beste jeg har funnet til nå i alle fall:)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kjøpte en greie fra Redken tror jeg det varm funket veldig bra. Var litt dyr, men man skulle bruke ørlite hver gang, så jeg så aldri at det ble mindre en gang jeg

Skrevet

Støtter Oleo Relax fra Kerastase jeg.

Skrevet

Alterna har også en slags paste som funker bra. Husker bare ikke hva den heter, skal sjekke når jeg kommer hjem.

Skrevet

Fikk tips av frisøren min å bruke litt vaselin og gni inn i hendene og bare dra lett over. funker ganske bra og håret ser ikke fett ut. men du skal bruke veldig veldig lite.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg har prøvd mye rart mot brusete hår, men den beste løsningen så langt er hårgelé. Ta litt i håndflatene og stryk forsiktig over håret slik som i vaselintipset over her. Småhårene holder seg nede leeenge, men siden det bare er små mengder det er snakk om, blir ikke håret stivt. Dessuten er det billig, jeg kjøpte bar e den billigste geleen jeg fant, og den varte i flere år ettersom jeg brukte så lite av den.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg bruker både Tigi Bedhead og Oleo Relax fra Kerastase, til å legge ned småhår. Helt avhengig!

Skrevet

toni&guy har et bra produkt for dette, en hvit krem, men har glemt navnet på den, skal prøve å finne det ut....

Skrevet

da fant jeg det ut: det var MOISTURE INJECTION CURL BALM den het.

synes den er perfekt til å legge ned småhår når en f.eks har krølla håret :)

Gjest gjesta
Skrevet

Blander meg inn her jeg:

Vil den fungere på hår med naturlig fall også? Til å "samle" krøllene? Hvordan er lukten?

Skrevet

jeg bruker den til mitt vanlige hår som er ganske så rakt og rett, og den fungerer utmerket til å samle alle flyvehårene mine, og til å få fine bølger om jeg har fletta håret... Lukter veldig bra synes jeg, ikke for sterkt..

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Etter mange års prøving med div produkter har jeg funnet en som funker veldig bra på mine flygehår :ler:

den er ikke så dyr, den samler håret uten å gjøre det klissete,gir fin shine, behagelig mild lukt og holder i mange timer. Det er miracle cream fra john Frieda :) som jeg har nevnt før.'

De har kommet ut med en miracle cream for brunetter, men den liker jeg ikke å bruke siden det lukter veldig kokos av den. Grrr!! :sur:

Endret av Miss_alexandria
Skrevet

Potion 9 frå Sebastian.

Elles så sleng eg meg på rådet om Oleo Relax; eg syntest den retta ut krøllene mine litt for mykje, men han gjorde ein god jobb med småhåra.

Gjest gjesta
Skrevet

Ser at jeg over her glemte å skrive hvilket produkt jeg anbefalte fra Tigi Bedhead :sjenert: Vel, det produktet jeg tenkte på i denne sammenheng var After Party.

Gjest Solsikke
Skrevet

Takk for mange gode tips! Lurer på å bestille Oleo relax siden mange av dere anbefaler den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...