Amadea Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg ble inspirert av "Hvor ofte gjör du disse tingene"-traaden og trenger en peeling (til kropp, ikke ansikt). Noen anbefalinger? I fjor brukte jeg Dior, Bikini tror jeg den het. Helt grei den, men kunne kanskje tenke meg aa pröve noe nytt.
Williams Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Loreal har en bra en. Exfotonic eller noe slik. Grønn tube i allefall. Den er jeg kjempefornøyd med!
Rosenrød Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg kjøpte nettopp dermalogica sin. Er veldig god!
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Loreal har en bra en. Exfotonic eller noe slik. Grønn tube i allefall. Den er jeg kjempefornøyd med! ← Denne er vel i krukke, ikke tube? Veldig bra og billig. Lukter kjempegodt også. Jeg bruker som oftest skrubbehansker fra Body Shop sammen med dusjolje. Fungerer bra det også.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Exfotonic kommer nå i tube i stedet for i krukke, tror den koster 79,50. Det er min favoritt også (når jeg orker).
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Exfotonic kommer nå i tube i stedet for i krukke, tror den koster 79,50. Det er min favoritt også (når jeg orker). ← Så synd. Jeg likte krukken, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Anbefaler virkelig skrubbehanskene fra Body Shop. Kjøpte en peeling med jordbærduft fra samme butikk. Veldig fornøyd ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå