summer25 Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Er det bare meg som føler det slik, eller bør 17.mai antrekk være lyse? Har en sort stripete dress jeg kunne tenkt meg å gå i, men så får jeg det ikke den helt gode følelsen... Har vanligvis gått i noe hvitt og eller rødt. Dressen har tynne gullfargede striper, derfor passer det det liksom ikke med f.eks noe rødt eller hvitt inni. Er det bare meg som tenker slik?
Gjest Piper Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Det er jo en god del bunader som er mørke, så jeg er nå ikke helt enig med at antrekket bør være lyst.
Latee Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Synes det er helt greit med mørkt antrekk jeg, skal ha sort kjole på meg selv. Så kan man jo stæsje det opp med tilbehør om man føler det blir litt mørkt
Miranda Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har det nok litt som deg, at antrekkene bør være lyse... Selv skal jeg ha bunad på, men ikke at den er lys nei... Men, dersom jeg ikke skulle hatt bunad på, ville jeg nok ha valgt et lyst skjørt, eller en hvit bukse, tror jeg...
Millis Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Synes vår og sommerpenantrekk skal være lyse ja. Sort ser dystert og litt malplassert synes jeg. Bunad er jo en helt annen ting og sammenligner ikke dette.
*Ariel* Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har som oftest gått i noe mørk når jeg ikke har hatt bunad. Har ikke giddet å kjøpe noe spesielt for anledningen og det meste jeg har er mørkt. I regnværet som som oftest er i byen på denne dagen er det også praktisk med mørke bukser feks. når man traver rundt, lyse plagg blir jo ødelagt av alle flekkene.
monja Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har og stort sett brukt mørke klær på 17. mai. Dette er vel mest fordi det alltid er møkkavær her.
Arkana Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Jeg synes også antrekket skal være lyst (ser bort fra bunader), det er jo vår og en festdag. Men jeg henger meg ikke opp i hva andre velger å kle seg i.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 Er det bare meg som føler det slik, eller bør 17.mai antrekk være lyse? Har en sort stripete dress jeg kunne tenkt meg å gå i, men så får jeg det ikke den helt gode følelsen... Har vanligvis gått i noe hvitt og eller rødt. Dressen har tynne gullfargede striper, derfor passer det det liksom ikke med f.eks noe rødt eller hvitt inni. Er det bare meg som tenker slik? ← Enig med deg. vanlige klær bør være lyse. 17 mai minner oss på at våren er kommet.
Gjest sirilill Skrevet 15. mai 2006 #11 Skrevet 15. mai 2006 klart det ikke må være lyst..men er nok det som er mest vanlig. jeg skal selv gå med en lys dress å stæsje det opp med tilbehør og en fargerik topp eller lignende.. men er jo klart det er folk som går i svart dress o.l du blir nok ikke den eneste men jeg hadde prøvd å sprite det opp med litt farger med smykker eller en topp å sånn.. d er jo tross alt ikke en begravelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå