Gjest jinte 20 Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Hei! Har et aldri så lite "problem" å dele med dere. Jeg kommer for fort!Det er mer en en gang at jeg har kommet innen 2min Er dette unormalt og forbeholdt menn eller vanlig. (Dette gjelder forøvrig bare ved onanering..ved samleie kommer jeg sjelden/aldri) Synes det kan bli litt vel kjedelig for å si det sånn, kunne noen komme med noen teknikker som fikk det til å vare litt lenger på en måte . Først og fremst, er jeg unormal???
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Hei! Har et aldri så lite "problem" å dele med dere. Jeg kommer for fort!Det er mer en en gang at jeg har kommet innen 2min Er dette unormalt og forbeholdt menn eller vanlig. (Dette gjelder forøvrig bare ved onanering..ved samleie kommer jeg sjelden/aldri) Synes det kan bli litt vel kjedelig for å si det sånn, kunne noen komme med noen teknikker som fikk det til å vare litt lenger på en måte . Først og fremst, er jeg unormal??? ← Absolutt ikke! Har det akkurat sånn jeg og, men for meg er det ikke noe problem, skulle heller ønske at jeg hadde det slik ved samleie og, men i den situasjon får jeg aldri orgame jeg heller. HVis du absolutt vil utsette orgasmen ved onanering er det jo bare å sette ned tempoet eller stryke/ta andre plasser når du kjenner det er like før, gjør dette helt til du har roet deg litt og så fortess igjen.. Kan ikke skjønne at du synes dette er noe problem..??
Gjest jinte 20 Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Absolutt ikke! Har det akkurat sånn jeg og, men for meg er det ikke noe problem, skulle heller ønske at jeg hadde det slik ved samleie og, men i den situasjon får jeg aldri orgame jeg heller. HVis du absolutt vil utsette orgasmen ved onanering er det jo bare å sette ned tempoet eller stryke/ta andre plasser når du kjenner det er like før, gjør dette helt til du har roet deg litt og så fortess igjen.. Kan ikke skjønne at du synes dette er noe problem..?? ← hehe, nei litt teit formulering det der. Men variasjon er bra vet du!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg skjønner at det er et problem, for GUD!, det er såå irriterende. Han kan holde leenge, mens jeg kommer etter 1-2 minutter. Snakk med hverandre, og be han ta det med ro, idet du kjenner det bygger seg opp. Det jeg pleier å gjøre, er å få den første orgasmen ganske fort. Etter det er det ikke kjempe digg å fortsette, men det går fort over og jeg blir fort kåt igjen, slik at jeg da kan få enhda en orgasme, men som det tar lenger tid å få. Beklager rotete innlegg, men er litt trøtt.
dragonfly Skrevet 19. juni 2006 #5 Skrevet 19. juni 2006 Her: http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=98 håper dette hjelper til samleien
Gjest KA Skrevet 19. juni 2006 #6 Skrevet 19. juni 2006 Jeg er mann, og det tar meg en evighet å komme. Derimot synes jeg det bare er fint og deilig at hun kommer fort. Mat for egoet, liksom. Hennes orgasme er uansett viktigere for meg enn min egen, og bare fordi hun har fått orgasme betyr ikke at jeg stopper av den grunn.
Gjest Snuske Skrevet 19. juni 2006 #7 Skrevet 19. juni 2006 Ta det med ro, det er helt normalt. Jeg er likedan når jeg gjør det selv og når han koser med meg der nede. Men det tar litt lengre tid før jeg kommer under et samleie. Men jeg ser på det som en bonus siden jeg kan få flere stk under en 'hyggestund'
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå