Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 jeg er ganske fortvilet over håret mitt, det er av typen blankt og slett hår, selve håret er ganske fint, men det er så utrolig flatt! Har prøvd alt av volumprodukter, men ingentng funker. Så nå har jeg begynt å tenke på hvor utrolig fint det er med krøller, fins det andre måter å få enten krøller eller fall i håret på uten å bli seende ut som en sau etter den vanlige permanenten?
Scheherazade Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Det med at man ser ut som en sau etter permanent er en myte.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg vet ikke helt med det, har selv hatt det før og små krøller som man får med permanent er ikke så veldig fint til meg, er mange som kler det, men jeg blir bare seende ut som en sau. Har mer lyst på slike store krøller som man kan få med en litt stor krølltang.. Kan man få det med dagens permanentløsninger? (er lenge siden jeg prøvde permanent, så mye kan jo ha forandret seg)
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg ønsker meg også slike store krølltang-krøller! Håper noen vet om det lar seg gjøre med permanent
Scheherazade Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har store krøller med permanent, alt ettersom hvor mye produkter jeg tar i har jeg masse, store krøller eller mer fall. Første dagene etter permanent blir det masse småkrøller, men så går det seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå