Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har halvlangt stripet hår og synes macademia oil gir god skinn, og mykner håret mitt godt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det eneste hårpleieproduktet jeg liker fra Redken, er leave-in-produktet Anti-Snap, fra Extreme-serien. Det tilfører proteiner som styrker håret. Sambo liker i tillegg et par stylingprodukter derfra, Rough Paste og Rewind.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg kommer alltid tilbake til All-Soft shampoo, Soft-Ends leave-in og Anti-Snap.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Mine Redken-favoritter er Outshine og All Soft Heavy Cream. Liker også All Soft shampo og balsam, men i perioder er den for sterk for hodebunnen min.

Gjest pumgum
Skrevet

Sist jeg var hos frisøren kjøpte jeg med 2 produkter: color extend shampoo og clear moisture conditioner..er kjempefonøyd. Kombinasjonen av disse produktene er supert for mitt hår (jeg har sensibel hodebunn og hår som lett blir fett)

Endelig har håret kommet tibake til sitt normale jeg :klappe: . Blondineserien fra loreal professional som jeg brukte før tok faktisk knekken på håret mitt, fyysj den er sterk og grusom ass.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hele extreme serien, men de produktene jeg liker best og kjøper igjen og igjen er deepfuel og anti-snap. Jeg bruker også cleansing creme som er det beste redken produktet jeg har brukt, bruker den ca en gang i uken renser ut all build up.

Har lyst til å prøve den nye blondie serien og All Soft (virker som alle liker denne)neste gang, liker å veksle mellom to - tre serier.

Skrevet

Akkurat nå har jeg exstreme shampo og balsam. Shampoen har de endret sammensetningen på nå så nå skummer den like bra som de andre shampoene. Før var det nesten umulig å få den til å skumme. Liker den mye bedre nå.

Bruker også all soft innimellom, men synes den blir litt for tung for håret mitt.

Gjest gjesta
Skrevet

Bruker for tiden All Soft fra Redken. Er ganske fornøyd. Serien var tydelig sterk for hodebunnen til å begynne med, med det virker som det nå har gått seg til. Mitt inntrykk er at serien ikke er like drøy som en rekke andre frisørserier jeg har testet. Er det flere som deler den erfaringen? Gjelder dette i så fall også andre produkter fra Redken?

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

jeg bruker extreme serien. sambo fikk herre-shampoen derfra, og han var helt over seg hvor bra den var! :ler: (han har prøvd endel forskjellig, ja)

Endret av Fruktfat
Skrevet (endret)

Jeg liker Krølle-serien! "Fresh Curls" el. noe sånt... Perfekt for mitt hår! :)

Endret av Netten
Gjest Barmfager
Skrevet

Anti-Snap og All Soft serien.

Gjest Gjest
Skrevet

Disse kan jeg ikke leve uten:

Fresh Curls shampo og balsam

Extreme Anti-Snap

Glass look

Skrevet

Noen som har prøvd UV-rescue eller hva den nå heter? Er den noe bra?

Gjest gjesta
Skrevet
Disse kan jeg ikke leve uten:

Fresh Curls shampo og balsam

Hvordan funker slike serier for krøllet hår? Påvirkes virkelige krøllene på noen måte? Merker du noen reell forskjell?

Har vurdert å teste ut en slik serie, men har vært litt skeptisk.

Skrevet

jeg bruker også fresh curls shampo og balsam.

i tillegg bruker jeg fresh curls curl boost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...