Gå til innhold

Handle hos Somaras

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal bestille slør hos somaras, men syns det er litt skummelt å kjøpe over nettet også.. Noen som har handlet der før?

Har lyst på et kort tyllslør, ca albuelangt.. De ser da greie ut eller??

Link:

http://www.somaras.no/index.htm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte veske der, og den var kjempefin! :)

Skrevet

Prøvde å sende deg en PM, men boksen din er visst full..

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kjøpte veske der, og den var kjempefin! :)

jeg har også kunne tenkt meg å kjøpe noe jeg har sett der,men har noen køpt der?

Går det fort å få det i posten? seriøst?

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min der. Kjempefornøyd.

Skrevet
jeg har også kunne tenkt meg å kjøpe noe jeg har sett der,men har noen køpt der?

Går det fort å få det i posten? seriøst?

Husker ikke hvor lang tid det tok, men hun skulle brodere noe som ikke var standard på vesken min. Me mener at det gikk ganske fort fordet. Ja virket seriøst.

Skrevet

Vil bare tipse om at de har veeldig billige slør på ebay i alle mulige farger og fasonger. Jeg har akkurat bestilt et slør der og sparer over tusen kroner i forhold til å kjøpe det i en brudebutikk her i Norge. *Venter spent på hvordan kvaliteten på det er*

I forhold til å kjøpe over nett er det jo ganske trygt å kjøpe akkurat slør i og med at man slipper å bekymre seg for at størrelsen er riktig. Tenker du på økonomisk trygghet er nok ikke det noe problem med somaras som er såpass kjent. (uten at jeg har noen videre erfaring eller kjennskap til de)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...