Thomasine Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= eller http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Liker designet på disse. Vet ikke om jeg vil ha de i stoff ( nougat eller mørkere) eller hud/skai. Når jeg har prøve-sittet stolene i butikkene kjennes de gode ut å sitte på, men jeg aner ikke hvordan denne typen stoler fungerer etter noen timer...? Noen som har kommentarer - positive og negative - til denne typen stoler?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Linkene funker ikke. Kommer bare til forsiden.
Majka Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Velg en butikk hos Skeidar og la vinduet være åpent, deretter trykker du på linken her på KG igjen. funket da for meg iallfall:)
Thomasine Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2006 Hmmm...:klø: Det var rart...de virker hos meg...:klø: Katrine Spisestol (brune Hud/skai eller stoff)
Thomasine Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2006 Velg en butikk hos Skeidar og la vinduet være åpent, deretter trykker du på linken her på KG igjen. funket da for meg iallfall:) ← ... Ingen formening...?
Arkana Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Den første likte jeg ikke i det hele tatt, den andre var ok.
Ciara Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Jeg likte begge to, men tror nok den semskede (dreamsuede) vil være mest komfortabel å sitte på lenge, det blir ikke klamt.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Takk for tips, Majka Har noe veldig lignende selv, i svart "skinn". Veldig ok å sitte på, men husk å kjøpe møbelknotter til å ha under beina (glemte det, og parketten ser ikke ut )
Thomasine Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2006 Takk for tips, Majka Har noe veldig lignende selv, i svart "skinn". Veldig ok å sitte på, men husk å kjøpe møbelknotter til å ha under beina (glemte det, og parketten ser ikke ut ) ← Er de gode å sitte på etter at en hel middag med god drikke er fortært også...
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 Den første i skinn tror jeg vil bli tett og klam å sitte på gjennom en middag. Det vil nok også gjelde stol 2, selv om den kanskje blir litt mindre klam. Personlig ville jeg nok ikke valgt noen av stolene. Var ikke helt min stil.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. mai 2006 #11 Skrevet 15. mai 2006 Er de gode å sitte på etter at en hel middag med god drikke er fortært også... ← Ja, ikke noe problem. Blir ikke klam så lenge man ikke har bar hud rett på stolen
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #12 Skrevet 15. mai 2006 Syns de så litt kompakte ut, og at de lett blir klamme å sitte på etter min mening. Men jeg har ikke prøvd de selv.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. mai 2006 #13 Skrevet 15. mai 2006 http://www.skeidar.no/sk_visprodukt.asp?I=...&Type=0&Search= Liker ← jeg ville hatt disse. kanskje i litt mørkere stoff. de andre kan man bli litt klam av å sitte på lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå