Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 hei! hvordan finner jeg ut om det riktige for meg er gul- eller rosatonet foundation? jeg har helt hvit hud, og jeg tror jeg i utgangspunktet er "kald". men min forrige foundation (god kvalitet, dyrt merke) med rosa undertoner gjorde meg griserosa... bør jeg prøve gultonet, eller var jeg bare uheldig med denne foundationen? vet at det er vanskelig når dere ikke ser meg, men det er jo så mange flinke folk her.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Makeup-guruen Bobbi Brown hevder at de aller, aller fleste kvinner kler gultonet foundation best, uansett undertone i huden. Gultonet foundation gir glød, og man ser fresh ut, mens rosatonet kan gjøre at man ser sliten og trøtt ut.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Skulle akkurat til å skrive omtrent samme innlegg som Elphaba . Gå for en gultonet, siden huden din er lys kan det være vanskelig å finne en som ikke er for mørk. Du kan prøve ID Bare Minerals, Kanebo eller Lancome. Alle disse har fine, lyse og gultonede foundations.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå