Gjest Lattermild Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Er det noen som kan tipse meg om en god stiftepistol (og hvor den kan kjøpes)? Helt en ikke altfor dyr, skal bare trekke om noen få stoler.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Jeg kjøpte stiftepistol på Biltema. De hadde i forskjellige størrelser og "krafter" tror jeg. Vi har brukt den en del blant annet til å bygge kaninbur (stifte fast netting i tre), og den fungerer bra.
Gjest itla Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Vi har en fra Rapid, modellen heter R13 Ergonomic. Ganske enkel, men funker helt fint. Vi brukte den til å trekke om sofaen. Kjøpt på Clas Ohlson, kostet rett over 200 kr. så vidt jeg husker.
Blomsterjord Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har også den fra Clas Ohlsson. Fungerer kjempefint.
Gjest Lea Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Vi har også fra Biltema og den har overlevd 8 stoler og diverse annet.
Gjest Lattermild Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Takk for alle gode svar. Det viste seg at jeg ikke trengte det til dette likevel, da jeg tok av det øverste trekket var det flott flaskegrønt skinn under (!) (Spisestua er kjøpt brukt på finn.no, snakk om kupp ) Men jeg tror likevel jeg skal kjøpe meg en stiftepistol, kjekt å ha hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå