Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Plutselig kan jeg ikke spille musikk eller noe som helst på pc`n. Noen som har peiling på hva som kan være galt og hvordan jeg fikser det?
Aldebaran Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Mulig driverene til lydkortet er blitt ødelagte/sletta. Sjekka om du har satt mini-jack'en i riktig hull da? (kunne jo hende du hadde bomma) Hva slags høyttalere er det du har?
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Det er laptop da, så det er ingen ledninger som kan være feilkobla. Var redd for at det kunne være lydkortet ja, og da har jeg et problem. Har jo ikke peiling på hvordan jeg fikser sånt. Jeg hører en lyd av og til da, en sånn duuut-pop lyd, men det kan sikkert være lydkortet likevel?
Gjest Madeline Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Har du sjekket at det ikke er haket av for "demp" i volumkontrollen?
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Den er borte når jeg skal prøve å spille spill på nett også, ikke bare når jeg spiller musikk. Eller har volumkontroll noe med innstillingene på selve pc`n å gjøre? Ikke så veldig smart jeg serru.
Gjest Madeline Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Se etter høytalerikonet nederst i høyre hjørne på skjermen. Dobbelklikk på det. Se etter om det er haket av i ruta for "demp". Er det det, så fjerner du haken og alt skal være i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå