Kosejente Skrevet 6. desember 2002 #21 Del Skrevet 6. desember 2002 JULENISSEN..!!!!! .....er jeg visst....kan sikkert stemme d... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 6. desember 2002 #22 Del Skrevet 6. desember 2002 Du kommer ut som... Maria. det kan bare ikke stemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Håper (ikke logget på) Skrevet 6. desember 2002 #23 Del Skrevet 6. desember 2002 Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 6. desember 2002 #24 Del Skrevet 6. desember 2002 Er visst en Maria jeg også....... Jeg trodde også jeg skulle slippe unna etter jomfru spørsmålet, men det hjelp visst ikke det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 6. desember 2002 #25 Del Skrevet 6. desember 2002 Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 6. desember 2002 #26 Del Skrevet 6. desember 2002 Snekker Andersen.. Ikke spør meg hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. desember 2002 #27 Del Skrevet 6. desember 2002 Jesus :o :o :o Jaha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. desember 2002 #28 Del Skrevet 6. desember 2002 Kom ut som maria ja. Ser det er mange av oss her som underbygger teoreien om at kansje ikke maria var jomfru...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. desember 2002 #29 Del Skrevet 6. desember 2002 Maria kan ikke ha vært jomfru - sånn er det bare - julen er avlyst men solfest kan vi ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 7. desember 2002 #30 Del Skrevet 7. desember 2002 Maria på meg også :o Hmmm... Får litt problemer med den jomfrugreia ja Tror jeg må bli med på solfesten jeg, Tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 7. desember 2002 Forfatter #31 Del Skrevet 7. desember 2002 julen er avlyst men solfest kan vi ha! Eller hva med god, gammeldags JÓL, sånn som vikingene feiret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 7. desember 2002 #32 Del Skrevet 7. desember 2002 Ble Maria jeg - og får ikke problemer med jomfru-greia. Er født i Jomfruen og evig jomfru samme hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 7. desember 2002 #33 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg kommer ut som Jesus.... Stort!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 11. desember 2002 #34 Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg ble snekker Andersen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå