Gå til innhold

hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde kjolen i går, men syns den var blitt litt trangere, skjønner ikke hvordan det kan ha seg. jeg har vært veldig flink til å trene og spise sunt de siste måndene. det kan også være det at jeg ikke klarer å puste ordentlig i korsett. det er på en måte ikke trangt men hvis jeg feks skal puste med magen får jeg ikke pustet godt nok føler jeg. :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er snøring så kan jo tilpasse den litt på den måten. men får ikke lagt den ut :(

Gjest gjest1
Skrevet

Då får du sette deg på knall-hard diett dei siste vekene då.. ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Var den myye for trang då?

Kanskje du har spist for lite dei siste mnd, så forbrenningen din har blitt satt ned?

Det går nok fint dette her! Berre hugs på å ete sunt heile tida, få i det lite salt, men mye vatn, jogg og tren styrke! :)

Skrevet

den var egentlig ikke så veldig trang, fikk ikke vondt eller noe sånt, men følte bare at jeg ikke fikk puste på samme måte som i en t-skjort feks ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det blir fort litt vanskligere å puste med korsett, da det holder saker og ting inn. Er korsettet en del av kjolen eller har du et korsett under? Hvis du har et under kan du hvertfall prøve uten. Er kjolen sånn ville jeg kjøpt et korsett og trent litt på og ha det på, slik at det ikke er så uvandt på dagen.

Og evt .prøvd å gå ned litt, er ikke så mye som skal til før det føles mye bedre :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...