Væren Skrevet 4. desember 2002 #1 Skrevet 4. desember 2002 Spørsmålet mitt er enkelt og greit: Finnes det nyeste Harry Potter spillet (Mysteriekammeret) også for PS 1? Jeg ser det averteres både for PC og PS2. Vi har bare PS1 og guttene mine ønsker seg spillet til jul - og vi voksne kan også tenke oss å ha en viss tilgang på PC'en...
jordbær Skrevet 4. desember 2002 #2 Skrevet 4. desember 2002 Jaa! Det finnes til PS1, PS2 og PC! Jeg har til PS2, og spillet anbefales på det sterkeste!
Kristian (71) Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 Tror det er laget for PS1 plattformen jeg? http://no.playstation.com/games/gamesinfo0...19&linktype=GMG Og PS1 spill kan vel benyttes på PS2 men ikke omvendt, eller har jeg misforstått noe? Regner med å kjøpe PS2 maskin til nevøene mine til jul. Regner med at det vil være en populær gave.
Væren Skrevet 4. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2002 Tusen takk for hjelpen! Men vet du om det er noen særlig forskjell på PC og PS1 utgavene? Er begge spillene like greie, for å si det sånn?
Tjorven Skrevet 5. desember 2002 #5 Skrevet 5. desember 2002 Ville bare si at dette spillet er kjempegøy! Kan virkelig anbefales på det sterkeste, men det er ikke så fryktelig vanskelig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå