Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet ikke helt om dette er rett forum, men...

Hvor ofte pleier dere å være med venner? Legg gjerne også til og du er singel, har kjæreste, har samboer. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har samboer. Dagene går med til jobb, skolearbeid og husarbeid, så det blir dessverre altfor sjelden jeg har tid eller energi til å være med venner, og det er jo ikke alltid det passer for dem heller. Tror faktisk det er nesten en måned siden jeg så bestevenninna mi, snakker med henne på telefonen innimellom da. Hvor ofte jeg er med venner, tja, kanskje et par ganger i måneden når det er så travelt som nå.

Skrevet

2-3 ganger i uka.

Gjest gjest1
Skrevet

Hver dag. Er singel.

Enkelte (meg) blir aldri fornøyd. Før hadde jeg nesten ikke venner, og nå skjer det noe hver dag! Blir nesten utbrent, men det er jo koselig da :)

Skrevet

Sånn ca hver helg.

Er gift :)

Skrevet

Går veldig i perioder, men det blir oftest i helgene, noen ganger også i ukedagene. Nå i helligdags-mai ser jeg vennene mine mye oftere, og det er kjekt. :) Er samboer og fulltidsstudent.

Gjest Sexy Cath
Skrevet

jeg har samboer og jeg møter venner nesten daglig.

Gjest Aloha
Skrevet

Har samboer, og jobber endel kvelder. Derfor ser jeg stort sett venner 1-2 ganger i uken, maks.

Gjest Gjest
Skrevet

Er alenemor så har det rimlig travelt i hverdagen, men er med venner sånn ca 2 ganer i uken. Blir jo som oftes i helgene det da.

Gjest fortvilet
Skrevet

en gang i året :icon_neutral: :sjokkert: menmen..

Skrevet (endret)

Har samboer og er fulltidsstudent (men ferdig om 3 uker da!). Treffer venner 3-4 dager i uka. I tillegg har jeg venner på skole/jobb også.

Endret av Ginen
Gjest Gjest
Skrevet

Altfor sjelden. Er samboer og bor på en annen kant av landet enn de fleste vennene mine. Når jeg er på gamle trakter treffer jeg venner hver dag, nesten, men om jeg hadde bodd nærmere ville det nok ikke vært så ofte. Jeg trives godt med å holde på med mitt, jobb og ting hjemme, uten å være så sosial. Men det er viktig å holde på vennene også, da, jeg er veldig glad i dem.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg er singel og ser vennene mine ca. to ganger i mnd hvis jeg er heldig. Blir veldig ensomt til tider.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Går veldig i perioder, men det blir oftest i helgene, noen ganger også i ukedagene. Nå i helligdags-mai ser jeg vennene mine mye oftere, og det er kjekt. :)  Er samboer og fulltidsstudent.

Samme her. Jobber i tillegg ved siden, så jeg føler at jeg har altfor lite tid til venner. Jeg og samboeren min har en del felles venner som vi ofte går på kino med.

Gjest gjest1
Skrevet

Varierer veldig. Men jeg er så slapp for tiden, så har blitt litt lite i det siste.

Men denne uken var jeg sammen med bestis en gang tror jeg... Eller to?

Er singel

Gjest Little me
Skrevet

Har samboer! :)

I snitt er jeg nok sammen med venner 2 ganger i uka. :)

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg er singel og møter vennene mine 2-3 ganger pr uke. :)

Skrevet

Siden jeg er ble gift og fikk to små barn, og de fleste vennene mine er i samme situasjon blir det først og fremst helgene.

Og så har vi jo en del venner, så det går litt på rundgang, prøver å la det ikke gå mer enn en måned mellom hver gang jeg ser hver av de nærmeste.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har vel litt å si om man har barn eller ikke også da...

Jeg har mann og barn og hus og jobb, og ser mine venner svært sjelden. Men vi har høy telefonregning..... :ler:

Gjest splæsj
Skrevet

Jeg er singel, og treffer venner et par ganger i uka. Kunne gjerne vært mer, men tiden strekker ikke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...