Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det nokon som veit om at de prøvar å få barn?

Eg har litt lyst å fortelle det til nokon, samtidig som vi ønsker at det skal vere hemmeleg..

Korleis gjer de det?

*nysgjerrig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ingen som vet at vi er prøvere, men jeg tror nok de fleste rundt oss regner med at vi er det :)

Gjest marthepia
Skrevet

Vi har ikke fortalt det til noen i familien at vi prøver igjen. Et par venninner av meg som vet det :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Fortalte det til et par venninner forrige gang. Har ikke bestemt meg for om noen skal få vite det denne gangen.

Skrevet

Bare bestevenninna mi som viste at jeg sluttet meg p-piller. Hun sier det ikke til noen. Sikkert mange som tror vi prøver, men vi har sagt at vi ikke har hastverk.

Skrevet

Det er noen av våre aller nærmeste venner som vet at vi sliter. Andre har kanskje regnet med at vi prøver, men "gitt det opp" siden det aldri skjer noe? :)

Rart det der med hvordan vi forholder oss til venner foran familie i disse dager. Familiene våre vet ingenting. Kan hende vi skal nevne det for foreldrene våre dersom vi må på utredning og noe ikke stemmer. Ikke noe å ta stilling til før det eventuelt skjer...

Skrevet

Et par venninner av meg vet det, men vi har valgt å vente med å fortelle det til familie og andre. Familien får vite om det snart ettersom vi snart nok skal i gang med utredning. Da har jeg lyst til at foreldrene våre skal få vite det, men ikke før.

Skrevet

Mamma vet, vet ikke om hun har sagt noe til pappa. Svigerforeldrene vet ogsaa. Og en venninne av meg. Har ikke tenkt aa si noe til noen flere.

Skrevet (endret)

Etterhvert er det endel som vet ja..

Svigermor spurte direkte, så da fikk hun vite (vet ikke om hun har fortalt svigerfar).

Og jeg syns det var rart at hun skulle vite og ikke mamma (og mamma har helt sikkert fortalt pappa).

Svigerinnen min (bestevenninnen min faktisk :) ) vet.

En kollega vet (han spurte, jeg svarte..)

Endret av meta
Gjest gjest1
Skrevet

Takk for fine svar! Dersom vi kjem til å prøve lenge, kjem vi nok til å fortelle det til nokon. Nett no er det litt fint å ha ein liten hemmelighet også, og ikkje noko forventningspress.. Hehe.. Men kjenner eg har litt lyst å fortelle det til mamma og eit par venninner..

Trur i alle fall ikkje vi kjem til å greie å vente lenge med å fortelle når vi blir gravide!

Skrevet

Er nok en del som vet det ja. Tror nok både foreldra mine og svigers vet det, selv om vi ikke har sagt det til dem. Har liksom litt lyst at det skal bli en overraskelse. Men er en del venner og en del på jobb som vet ja. Men det er fordi det har gått tre år uten resultat, og så lenge greier jeg ikke holde ting hemmelig..

Skrevet

Vi har ikke fortalt det til noen. Har veldig lyst å fortelle det til svigerinna mi, siden hun samtidig er min nærmeste venninne, men jeg har klart å la være. Har veldig lyst at det skal være en overraskelse, og ikke noe sånt som at "ja, nå, folkens, har vi endelig klart det". Det er som Veslo sier, det blir litt sånn forventningspress, og ikke den store overraskelsen når vi en gang (forhåpentligvis) kan fortelle den glade nyheten :)

Skrevet

jeg har fortalt det til mine nærmeste venninner (4 stk), søsteren min og hennes samboer.

I tillegg tror jeg de fleste i familien er klar over at vi gjerne vil ha flere barn da vi har pusset opp to barnerom i huset vårt og bare har et barn :ler:

Svigermor tror jeg har skjønt det... har et veldig godt forhold til henne og har nok kanskje røpt det for henne.. men tror ikke hun har sagt noe til svigerfar

mamma og pappa vet ingenting enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...