Gjest Mzfire Skrevet 4. desember 2002 #1 Skrevet 4. desember 2002 I dagens samfunn har pupper fått mye blikkfang. Jeg har også fått inntrykk av at vi kvinner også skal ha store pupper, helst så kløften syns. Har også fått inntrykk av at mange kvinner ikke føler seg så sexy eller kvinnelig hvis de ikke har noe særlig oventil. Jeg er en av de får jeg si. Glad jeg har former og rompe, brede hofter, men derfor føles det urettferdig at jeg ikke fikk utdelt mere pupper :D Må si det ser flott ut med disse silikonpuppene, men jeg tørr ikke ta det selv. Hva mener dere om dette temaet?
Gjest Gunny Skrevet 4. desember 2002 #2 Skrevet 4. desember 2002 -Når jeg ser hvilke kvaler og smerter min venninne går gjennom - hun har nettopp fått utført BRYST-REDUKSJON, så syns jeg at vi skal være glad for det lille man eventuelt måtte ha! Lett å si kanskje.........
Blackie Skrevet 8. desember 2002 #3 Skrevet 8. desember 2002 Hei! Det har vært mange tråder om akkurat det emnet her tror jeg. Jeg er en av de som har gjort noe med akkurat det problemet (5 uker siden). Det har vært pga komplekser etter barnefødsler osv. Jeg mener det får være opp til den enkelte hva man vil gjøre. Små pupper kan være kjempefine, men ikke særlig morsomt når det kun er skinnfiller som henger der...
Gjest Mazzy Skrevet 8. desember 2002 #4 Skrevet 8. desember 2002 Mzfire Jeg er ikke en av kvinnene som vil ha størst mulig pupper. Jeg har en fin, liten B, og stortrives med pupper som passer til kroppen min. Jeg hadde sett fryktelig vulgær ut med liten, slank kropp og svære "fordeler". Men joda, jeg har jo det inntrykket at de fleste ønsker seg mer jeg også. Uten at jeg helt forstår hvorfor. Synes det er vel så estetisk med en kropp som står i forhold til seg selv, enn overdimensjonerte enkelt-deler. For å si det slik. Så klart det finnes menn som tenner spesielt på store pupper, men det er nok av dem som digger mindre også. 8) Nå er jeg riktignok ung, ingen barn, og enda "fast i formen" (Gud, for et patetisk uttrykk). Om jeg får barn, blir eldre, ammer... Og mister alt som heter fasong, vil jeg nok vurdere å gjøre noe med det. Ikke fordi jeg liker at jeg er så forfengelig, men fordi jeg innser at slik er det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå