Gå til innhold

Hva synes dere om dette badekaret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se her.

Svinedyrt, men LEKKERT! Har lyst på :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Schtilig! men man må ha en viss størrelse på badet synes jeg... Det krever rom rundt seg og kan ikke bare plasseres langs 2-3 vegger som et vanlig kar synes nå jeg. Jeg ville satt det helt fritt på gulvet med slike høye kraner (montert fra gulv) midt på, resten av badet kan være heeelt enkelt og likevel skille seg skikkelig ut.

...det kostet jo sitt og! :overrasket: Nesten 40k for et badekar...wow!

Skrevet

Ja, badet må være stort og ganske enkelt ellers, slik at badekaret virkelig kan komme til sin rett. Men fader heller, hadde jeg hatt en badekar til 40 000 skulle det jammen meg få bli skikkelig stilt ut også! :ler:

Jaja, det er lov å drømme ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Alltid lov å drømme ja! Har man råd til badekar til 40k så har man sikkert råd til et hus med stort nok bad :ler:

Skrevet

Kjempelekkert!!

Det var jo på tilbud da. ;)

Mulig det finnes noen lignende, men billigere?

Skrevet

For ordens skyld, dette badekaret får jeg nok aldri råd til... Men mindre jeg strammer kraftig inn på andre hold når vi skal flytte og pusse opp en gang, hvem vet. I tillegg har vi jo denne lottogevinsten jeg har ment jeg har fortjent nå i flere år :ler:

Skrevet

Event. så kan du ha det badekaret, uten noe annet (ikke do, vask, fliser, lys etc). :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Det ut som et egg! Jeglikte! :-D

Skrevet
Event. så kan du ha det badekaret, uten noe annet (ikke do, vask, fliser, lys etc). :ler:

Der har du det! :ler:

Stilig skrift, Towelie! :)

Skrevet

Kjenner meg igjen - dvs det er jo mye jeg BURDE gjøre, men klarer ikke å somle meg til å gjøre det ;)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Da må du heller bruke tida på sånt her tull! :---D

Endret av Towelie
Skrevet

Jeg synes det var fint, men skulle jeg først kjøp et så dyrt badekar så skulle det være bobler i det.

Skrevet

Kjempefint! :hjerter_rundt: Tror heller jeg hadde valgt ett sånt designbadekar i stedet for boblekar. Er så sjeldent jeg bruker boblene. Det bråker sånn og ødelegger litt av avslappingen i badekaret.

Skrevet
Kjempefint!  :hjerter_rundt:  Tror heller jeg hadde valgt ett sånt designbadekar i stedet for boblekar. Er så sjeldent jeg bruker boblene. Det bråker sånn og ødelegger litt av avslappingen i badekaret.

Helt enig, jeg ønsker meg heller ikke boblebadekar. Boblebadekar er vel også litt mer styr å holde rent, er det ikke?

Gjest gjest1
Skrevet
Da må du heller bruke tida på sånt her tull! :---D

Homo!

TS:Helt ok badekar.

Skrevet

Jo helt klart mer styr å holde rent boblekar enn vanlig.

Synes dette var litt fint. Lommeboken likte den litt bedre iallefall. :ler:

Skrevet

Ja, det var stilig!

Og dette! :) En helt annen stil, men likevel.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det var stilig!

Og dette! :) En helt annen stil, men likevel.

Syntes det var mye finere Liker slike gammeldagse badekar med bein :)

Men det var jo ganske dyrt dette her og :overrasket::tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet
Se her.

Svinedyrt, men LEKKERT! Har lyst på :sjenert:

Noen digger merker,men prisen er for høyt etter min mening. faktisk finnes det penere kar til en rimeligere penge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...