Gjest Gjest_laika_* Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 hei jeg elsker smilies å slik til å ha på msn min.. vet noen om noen kule gratis sider å laste ned fra? hilsenlaika
Marikari Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 www.ilovemessenger.com har en del smilies.. andre sider bør du være ganske obs på for det fører ofte med seg en del spyware/spam. man må derfor være kritisk før man laster ned. det er som regel en bakdel ved at du skal få gratis smilies.. men, uansett, den linken til ilovemessenger tror jeg er ganske trygg. .
Bobeline Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 smiley central... men hvordan den er i forhold til spyware og sånt (som nevnes av marikari) aner jeg ikke...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 smiley central... ← Den er STAPPA med forskjellig spyware og adware.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 www.ilovemessenger.com har en del smilies.. andre sider bør du være ganske obs på for det fører ofte med seg en del spyware/spam. man må derfor være kritisk før man laster ned. det er som regel en bakdel ved at du skal få gratis smilies.. men, uansett, den linken til ilovemessenger tror jeg er ganske trygg. . ← hei.. har prøvd denne.. men får ikke til å legge de inn på msn min.. får bare denne filen du valgte er ikke en gyldig bilde fil. velg en annen.... hva vil det si? og hvordan gjør jeg det riktig? hilsen laika
Bobeline Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Den er STAPPA med forskjellig spyware og adware. ← liten digresjon; hva er spyware og adware??? er ikke helt oppdatert på dette jeg...
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 http://no.wikipedia.org/wiki/Spyware
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå