Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare anbefale den nye Sunsilk-serien for blondiner (sjampo, balsam og hårkrem).

Jeg har lyse striper i det blonde håret mitt, og nå er det en stund siden jeg har vært hos frisøren... Men med sjampoen og balsamen kom stripene bedre frem!

Eneste er at den kunne luktet litt mindre...

Anbefales iallefall! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg derimot likte den IKKE. Synes den lukter vondt og gir lite fukt.

Skrevet

Du synes ikke håret ble glansfullt da?

Hm...lurer på om det er mye silikon i kanskje...

Skrevet
Du synes ikke håret ble glansfullt da?

Hm...lurer på om det er mye silikon i kanskje...

Nei, den gjorde ingenting for mitt stripa hår. Hvis jeg skulle gå for en billig shampoo ville jeg da heller valgt den rosa til elvite eller fruktolje garnier. De er rimelig greie.

Av dyrere hårprodukter ville jeg heller gå for redken. Har veldig lyst å prøve den nye blondserien der!

Skrevet

Og jeg likte ikke den rosa til el vital. ;)

Skrevet

Likte ikke den rosa til El vital!

har ikke prøvd sunsilk for blondiner, så den må jeg kanskje prøve :)

Gjest gjesta
Skrevet

Synes den Sunsilk greia var helt elendig, men nå pleier jeg gjerne kun å bruke salongprodukter også da..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes den sunsilk serien er veldig fin også lukter den så godt.

Vanligvis bruker jeg ikke annet enn frisørshampo, men måtte bare prøve denne.

Skjønner egentlig hvorfor jeg kjøper frisørshampo, for håret mitt blir overhodet ikke noe bedre, enn om jeg bare bruker billigshampo.

Det er div. hårkurer jeg ikke kan være foruten(bl.a fra sebastian,redken), men shampo og balsam er nok ikke noe bedre enn billige produkter.

Skrevet

Vet mange er fornøyde med den nye til sunsilk, men mitt hår ble bare fett og ekkelt av den.

Skrevet
Og jeg likte ikke den rosa til el vital. ;)

Den liker ikke jeg heller, enda mer full av silikon en den sunsilken for blondiner. Fructis er også døden for håret mitt.

Jeg liker best den gule eller røde elvital jeg, hvis jeg skal kjøpe en av de billige. :)

Skrevet

Uff nei, styr unna sunsilk-produktene!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...