Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 fant i dag ungen sin sykkel i bakgården,fullstendig demontert.klarte ikke å se hva som er tatt og ikke.den ligger der som en skrothaug. er så forbanna på at jeg ikke meldte meg inn i falkens sykkelregister.hadde det hjulpet?(håper nesten ikke det) sykkelen var låst. å anmelde det er vel ingen vits?og hva med huseier.jeg leier leil i bygård.kan jeg kreve noe fra de(stort firma)? det er en dør til bakgården,men den er aldri låst.burde det fra nå av.dessuten,i fjor ble sykkelen stjålet.kjøpte så en ny,og nå , ramponert.det bør vel ha noe å si ift huseier?
Lillesøster Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Jeg vil jo tro at du bør anmelde det, uansett.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Anmeld det, det er det eneste du får gjort. Saken blir henlagt, men da har du i hvert fall gjort det. Huseier har null ansvar, hvorfor skulle de det? Det er ikke de som har satt igjen sykkelen ute, og det er heller ikke huseiers ansvar å holde døra låst til enhver tid. Det må jo beboerne gjøre. Ta det opp på neste møte.
Gjest Gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Sjekk evt. innboforsikring om du kan få noe dekket der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå