Gjest pi Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Jeg kjenner ei dame som er godt over 40, men ganske undommelig av seg. Sett henne på byen et par ganger, og hun formelig kaster seg over unge gutter, fortrinnsvis mimitær-gutter. hva synes dere gutter om eldre "sultene" damer på byen??
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Jeg for min del er 41, å kunne ikke tenke meg en gutt på 20. Men jeg vet at det er flere som foretrekker yngre menn. Det gjelder forøvrig menn som foretrekker yngre kvinner også. Man skal jo liksom ha noe til felles med den andre part, å det mener jeg at er vrient i et forhold med stor aldersforskjell. Men, hver sin smak sier nå jeg da.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Akkurat like ekkelt som mannlige 40-årskriser som prøver å sjekke opp smårips.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Men hun er jo skikkelig desperat, mamma til 3 og bestemor. Det ser bare så ekkelt ut....må jo være grusomt å treffe den mora på byen vist jeg var dattera hennes...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 ja ,synes det er vel mange mødre/bestemødre i 40 åra som er på byen nå. Synes litt synd på døtrene/sønnene som må treffe mora/far på byen.
Orestes Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Det finnes nå unge folk som liker de litt eldre også, så for all del. Det plager meg overhodet ikke.
Nabodama Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Det kan nå godt hende at gutta er like sutne på henne som hun er på dem Men det hadde ikke vært meg som hadde "skjemt meg ut" sånn, nei!
Gjest Coolaid Skrevet 16. mai 2006 #9 Skrevet 16. mai 2006 Jeg ser ingenting galt eldre kvinner og yngre menn/gutter. Hvem vi tenner på seksuelt er veldig forskjeldig. Men når det er sagt er det mange måter å gjøre ting på....... Er man bare på jakt etter å pule flest mulig syns jeg ikke noe om det - men det gjelder uannsett alder og kjønn..... Men at man tenner på eller har deilige opplevelser med personer hvor aldersforskjellen er stor, ser jeg ingenting galt i. Det meste handler litt om hvorfor og hvordan vi gjør det, og om vi tar vare på oss selv og andre når vi gjør dette. Å leve det er å elske, og det er lov å gjøre tross alt aldersforskjeller!
Cognizance Skrevet 17. mai 2006 #10 Skrevet 17. mai 2006 hva synes dere gutter om eldre "sultene" damer på byen?? ← Folk kan pule med hvem de vil for min del.
Gjest Bergenseren. Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Eg e en gutt i 20-års alderen som liker eldre kvinner
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Prinsipielt har jeg ingenting i mot det. Jeg synes at det å omtale middelaldrende damer som gamle griser er akkurat like patetisk som jeg synes det er at eldre menn som prøver seg på unge damer omtales som det. Jeg klarer bare ikke se problemet. Det er nok av unge mennesker av begge kjønn som har hatt flotte sekseuelle opplevelser med folk som er 20-30-40 år eldre så hva i all verden er problemet. For min egen del vil jeg i selve situsajonen synes det er ekkelt hvis hun ikke ser bra ut og dritkult hvis hun ser skikkelig bra ut. Det som skal sies er at mange av disse damene sjekker på en måte hvor de overfaller yngre menn, tafser og er flåsete og DET er bare ekkelt og patetisk. Jeg var på Tors Hammer i Oslo en gang og ble antastet av eldre damer både her og der. En sperret veien for meg og nektet å slippe meg forbi.
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Jeg kjenner ei dame som er godt over 40, men ganske undommelig av seg. Sett henne på byen et par ganger, og hun formelig kaster seg over unge gutter, fortrinnsvis mimitær-gutter. hva synes dere gutter om eldre "sultene" damer på byen?? Incestiøse og pedofile...
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2007 #14 Skrevet 11. desember 2007 ja ,synes det er vel mange mødre/bestemødre i 40 åra som er på byen nå. Synes litt synd på døtrene/sønnene som må treffe mora/far på byen. Treffer du mange bestemødre i 40 åra? Jeg går gjerne åp byen med foreldrene mine forresten. Kan ikke se problemet med å treffe foreldre på byen, mange av vennene mine går også gjerne på pub med foreldrene. Men sånn skikkelig uty på fest på byen så går man jo ofte på forskjellige steder også da, det er jo ofte egne puber som har litt eldre klientell. Sånn til saken syntes jeg det er litt ekkelt. Det er i grunn greit så lenge det bare er for ei natt, men jeg syntes det er litt forstyrrende når en mann/dame i 40 årene har forhold til noen som er 20 år yngre over lengre tid. Hva kan de ha felles å snakke om i det sekundet sexen er ferdig?
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. desember 2007 #15 Skrevet 11. desember 2007 Folk må få knulle hvem de vil bare de yngre gutta er over 20 og voksne!Men ett forhold med en aldersforskjell på over 15 år synes jeg blir for stor!Blir nesten sånn mor/sønn forhold når det går over en generasjon på en måte.
Gjest Gutt26 Skrevet 11. desember 2007 #16 Skrevet 11. desember 2007 Husker jeg og en kompisgjeng skulle en tur til København da vi var blitt 18. På "diskoteket" på båten var det ei dame på rundt 43 som virka rimelig opptatt av en av en oss, uten at han var noe videre interessert. Når vi gikk derfra sto hun og ventet uten for døra og kastet seg over ham og prøvde å dra ham med seg.. Nå skal det sies at hun var synlig beruset, (hun sa ikke noe engang..) men kan huske jeg ikke akkurat syntes det var "klasse" over måten hun oppførte seg på..
Cole Burns Skrevet 11. desember 2007 #17 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes det er helt kurant; menn har jo gjort det i uminnelige tider, så hvorfor skulle ikke kvinner kunne gjøre det samme? Når det er sagt så er det litt ubehagelig når en oversminket 45-åring i miniskjørt med solariums-oransje lærhud, tatovering på korsryggen og røyken i kjeften kaster seg over deg. Men lekre MILF'er er ikke å forakte.
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. desember 2007 #18 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt en yngre mann som var ca 13 år yngre , men da kun til sex.og makan til virilitet skal du lete lenge etter!!
Gjest Gutt 16 år Skrevet 8. desember 2010 #19 Skrevet 8. desember 2010 Alle som er kåt på heftig knulling med 16 år gammel gutt, 185 høy og jomfru!!
Gjest David John jr. Skrevet 8. desember 2010 #20 Skrevet 8. desember 2010 Det kan nå godt hende at gutta er like sutne på henne som hun er på dem Men det hadde ikke vært meg som hadde "skjemt meg ut" sånn, nei! Jeg er en gammel gris som sikler etter deilige smårips .... hadde ikke vært meg i mot heller om en 18 år gammel deilighet tilfredsstilte meg litt en kveld ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå