Gå til innhold

Reagerer hunden din ved fullmåne?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke tenkt over det før, men i går var hunden min veldig slapp og rar. Ville helst bare sove. Trodde nesten at hun var syk, hun er litt slapp i dag også. Kan det ha noe med at det er fullmåne å gjøre? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei kan ikke si han reagerte noe særlig igår. Men jeg trodde man ble smågal ved fullmåne, ikke slapp? :ler:

Men fra spøk til alvor, har ikke hørt om det fenomenet før.

Skrevet

Nei, det har jeg aldri opplevd. Men ville også trodd at hvis det skulle komme noen reaksjon, ville det være at hunden ble urolig, vill, men dette er nok helst en mye jfr litteraturens verden..!

Gjest Gjest
Skrevet
Har ikke tenkt over det før, men i går var hunden min veldig slapp og rar. Ville helst bare sove. Trodde nesten at hun var syk, hun er litt slapp i dag også. Kan det ha noe med at det er fullmåne å gjøre? :)

Hvis hunden din har tydelig redusert almenntilstand kan det jo hende det er noe fysisk galt med den, og den egentlig trenger veterinærhjelp. Da hjelper det ikke å tro på slik overtro.. Men det finnes nok mer mellom himmel og jord enn det vitenskapen kan bevise. Men det er viktig å utelukke at det er noe fysisk galt med hunden (feks dehydrering ol)

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for svar. Hun er helt fin form igjen nå! :) Ville se det ann litt, hadde hun ikke blitt bedre hadde jeg selvfølglig tenkt til å kontakte vetten. Hun er akkurat ferdig med sin andre løpetid. Var kanskje derfor hun var litt slapp?

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for svar. Hun er helt fin form igjen nå! :) Ville se det ann litt, hadde hun ikke blitt bedre hadde jeg selvfølglig tenkt til å kontakte vetten. Hun er akkurat ferdig med sin andre løpetid. Var kanskje derfor hun var litt slapp?

det kan godt hende, det er jo stress for hunden med disse løpetidene!

Flott at hunden er frisk igjen, og at du er en ansvarlig hundeeier. finnes mange uansvarlige dyreeiere, derfor man lett blir litt skeptisk. Men du får fortsett å følge med på hunden, men det kan nok ha vært en kombinasjon av løpetid og den plutselige varmen som har vært siste dagene.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...