Ibenholt Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Noen som vet om en sjampo som gir både volum og fukt? Som funker?
Gjest Fruktfat Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 nei. bruk en volum shampo og en balsam som skal gi fukt.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Sebastian HADDE en, men den er typisk nok utgått. Så jeg tror Fruktfats forslag er lurest (hun er tross alt frisør).
Ibenholt Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2006 Ok, greit nok:) Men noen som vet om volumsjampoen til Kerastase og en balsam derfra er bra? Er det forresten sjampo eller balsam man helst ikke skal bytte ofte?
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Volumshampoen gir ikke noe som helst fuktighet, så den burde du nok holde deg unna hvis du har tørt hår. Ang. bytte av produkter, gjør du akkurat som du vil, så lenge produktene er tilpasset håret ditt. Hår er dødt materiale og vet ikke hva slags produkter du bruker, og du merker fort om noe passer til deg eller ikke.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Er det forresten sjampo eller balsam man helst ikke skal bytte ofte? ← Tror man kan bytte shampo ofte? Jeg har fem forskjellige å velge mellom i dusjen, bruker jeg en for lenge av gangen blir håret bare ekkelt og rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå