Ibenholt Skrevet 14. mai 2006 #1 Skrevet 14. mai 2006 Nå er håret mitt helt dødt etter vinteren og i et hav av gode hårprodukter er det vanskelig å vite hvilken sjampo som passer best. Jeg har vært innom frisør og forhørt meg om Kerastase som jeg har vært nysgjerrig på å prøve lenge nå. Jeg fikk anbefalinger om hvilken jeg skulle bruke, men husker ikke hva det var :/ Nå begynner det å haste, og jeg stoler ikke på frisøren her, da jeg ikke synes de er like flinke som frisørene i de store byene. Uansett så lurer jeg nå på hvilken sjampo dere har hatt best effekt av? Jeg trenger fukt, har farget hår som er slitt og gustent etter vinteren. Blir litt lett elektrisk dersom jeg ikke bruker balsam. Det er ikke direkte tynt, men ikke særlig tykt heller. Helt normalt vil jeg si, og oppklipt. Kan lett se litt dødt og kjedelig ut dersom jeg bruker en sjampo som tynger veldig (bruker ikke balsam i hårbunnen, bare tuppene). Noen som har en sjampo å tipse meg om? Som dere har vært superfornøyd med? Har lest mange elsker Kerastase. De jeg har tenkt på selv er: * Kerastase (men vet ikke om jeg skal ta nutritive, volum- eller fargesjampoen?) * Joico Silk * Alterna (White truffle-serien) * Paul Mitchell strength pack * Tigi Bed Head * Sebastian Vil gjerne ha en sjampo som lukter kjempegodt, a la Cutrin eller Trevor Sorbie (om noen skulle være kjent med disse) Håper noen gidder å svare Jeg trenger virkelig hjelp og håper noen kan hjelpe meg igjennom en jungel av ulike merker og virkeområder. Har dere andre produkter enn det jeg har ramset opp ovenfor er det fritt frem å foreslå, men bare så det er sagt: Jeg er ikke ute etter dagligvarebutikksjampoer som Herbal Essences og Define.
Gjest Fruktfat Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 kerastase er bra. tigi er noe dritt. tror den grønne serien fra kerastase burde passe ditt hår.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg elsker den grønne serien fra Kerastase. Den bygger opp håret, og forhindrer slitasje. Hvis du i tillegg trenger fuktighet, kan du forsøke en fuktighetskur ala Masquintense fra Nutritive-serien. Den finnes for fint og grovt hår. Den rosa serien er jeg på krigsfot med. Har akkurat kjøpt den for andre gang (forrige var for ett år siden), og igjen må jeg konstatere at den nok gjør den stakkars hodebunnen min rød og sår, i tillegg til at den ikke gir noe næring til håret. Den eneste fargeserien jeg synes funker noe særlig til det, er Matrix Biolage Color Care shampo og balsam.
Millis Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Redken produktene slår kerastase synes jeg...Har stripa hår.
Gjest Gjesta Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Redken produktene slår kerastase synes jeg...Har stripa hår. ← Og jeg mener det akkurat motsatte. Jeg har prøvd flere serier fra Redken, men ingen av dem var noe særlig for mitt hår. Enten altfor mye, eller altfor lite. Jeg liker kun enkeltprodukter derfra. Så forskjellige er meningene...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Sjekk ut web-sidene "www.lookfantastic.com" og "www.strawberrynet.com" før dere kjøper shampo mm dyrt i norske butikker ! Har vært kunde hos begge i flere år og er kjempefornøyde. Aldri noe tull med Visa-betalinger og har de ikke varen på lager får du besked med en gang. Husk bare på de norske mva-reglene ! Pakker under kr 200 NOK er mva-fritt, 1 krone over og staten skal ha sine 25% mva og Postverket sitt gebyr (ca 75,- i dag tror jeg).
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 har prøvdt det meste av produktene ,sebastian,redken,kerastase,matrix. men ikke glen Lanza både den grønne ,lukter bruspulver.og den blå serien, KJEMPEGODE.
Williams Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Redken produktene slår kerastase synes jeg...Har stripa hår. ← Slenger meg med på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå