Gjest Gjest_lene_* Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Noen som vet hvor jeg kan bestille MAC sminke fra nettet?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 www.strawberrynet.com - selv om de ikke har allverden med utvalg !
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Glasmagasinet i Oslo skal begynne å føre MAC i juni. Da går det sikkert an å bestille derfra, tenker (håper) jeg
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 I juni skal de begynne å selge MAC på Esthetique i Glasmagasinet i Oslo. Kanskje går det an å ringe dit og be dem sende produkter + regning hvis man bor andre steder i landet? Det skal jeg prøve på iallefall! Anbefaler øyenskyggene og lipglossene deres, de er kjempebra!
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 14. juli 2009 #6 Skrevet 14. juli 2009 De har Mac sminke på vita på Hamar, bra utvalg også. Jeg skal kjøpe meg ny øyenskygge.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 #7 Skrevet 14. juli 2009 På Hamar, kan det stemme? Sikker på at du ikke surrer med merkene nå?
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Jeg tviler veldig sterkt på at Mac selges i en Vita-butikk. Tror nok du blander det med et annet merke med et lignende navn. Mac selges kun i Oslo (Glassmagasinet), Stavanger (Kvadrat) og Bergen (Kløverhuset, egen butikk), og på taxfree på Gardermoen (utland)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå