Gjest tjohopp Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 ...dette er kanskje vanskelig men. Det er en typisk party-drikke-sang, den er på svensk, sjanger er vel dance eller noe. Teksten er noe sånt.."bla bla bla..i daaaag" (tror jeg?) Har hørt den veldig ofte i det siste! Hva heter den??
Gjest LoisLane Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Aner ikke. Men svenk drikkevise... er det Bjørn Rosenstrøm?
Gjest tjohopp Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Nei, tror ikke det. den er raskere mere *dunk dunk* musikk....hmm...litt sånn forvridd smurfestemme, en mann som synger. Hehe
Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 ...dette er kanskje vanskelig men. Det er en typisk party-drikke-sang, den er på svensk, sjanger er vel dance eller noe. Teksten er noe sånt.."bla bla bla..i daaaag" (tror jeg?) Har hørt den veldig ofte i det siste! Hva heter den?? ← Du har ikke noen flere hint enn dem du kom med i inlegget ditt da? det var jo ikke stort for å si det sånn det var litt tynt det der da Nei, tror ikke det. den er raskere mere *dunk dunk* musikk....hmm...litt sånn forvridd smurfestemme, en mann som synger. Hehe ← Geir Børessen hadde noen sanger ang smurfer, det er det nærmeste jeg kommer joda, ja han er norsk!
Chans Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Kanskje det er Botten Anna av Bass Hunter (eller Basshunter?). Jeg husker egentlig ikke om det du nevnte er med i teksten på den gyselige sangen, men om det ikke er den du er ute etter er den så dårlig/festlig at den er verdt å laste ned uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå