Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan noen formerere meg hva det skal bety når man sier vi snakkes nærmere?

Mener hun at jeg må stå nærmere henne neste gang? Hvorfor det? Det er riktig?

Tror Dem det er riktig? Jeg vil ikke være nærmere! Det er ikke bra. Jeg vil stå eller sitte hvor jeg vil.

Jeg lurer rett og slett på om damen er døv. Derfor jeg skal være nærmere!? Hun hører ikke hva jeg sier.

Hva tror Dem?

Takk for innsatsen. Og jeg håper noen kan svare meg selv om det er sent på natten nå.

med vennlig hilsen

Uga

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glemte å si at damen er gravid.

Er det da vanskelig å høre med hørseln når man er gravid?

Derfor vi snakkes nærmere?

med vennlig hilsen

Uga

Gjest Gjest
Skrevet

Bruk fiskestang og husk kaffe - da blir det tran på mølla.

Skrevet

:ler:

Skrevet

Hva mener Dem? Fisketang og kaffe? er lik tran på mølla? Jeg forstår ikke. Eller det er du som ikke forstår hva jeg mener her?

Jeg spør de som er gravid. Hva vil det mene når en gravid kvinne sier til deg vi snakkes nærmere. ? Hva mener det?

Er det så vanskelig å høre med hørselen når man er gravid? Konen min var ikke sånn. Men hun var langt borte. 5 ganger.

Men som sagt jeg vil ikke være nærmere! Jeg vil være der jeg vil! Ingen kan tinge meg å snakke nærmere! Absolutt ingen. Beklager dette så mye..men jeg er bare sånn.

Takk for innsatsen.

med vennlig hilsen

Uga

Skrevet

"Vi snakkes nærmere" betyr at vi snakkes når det nærmer seg, altså feks. noen dager før terminen eller en annen begivenhet. Vet ikke hva dere snakket om jeg.

Skrevet

Takk for innsatsen.

Men hvorfor det jeg skal være nærmere? Det er det jeg lurer på her i verden. Jeg vil ikke være nærmere. Jeg er godt fornøyd med hvor jeg står. Ikke nærmere. Trenger ikke. Jeg hører alt hva hun sier. Men hun hører ikke meg kanskje?

Stakkars broren min som er hennes mann. Jeg er sikker at han må stå nærmere hver gang de snakker fordi hun hører ikke. Så de snakkes nærmere. Men det er bare nå.

med vennlig hilsen

Uga

Gjest Gjest
Skrevet

er dette kødd eller??????? tror neppe hun vil at du skal stå opp i fjeset hennes liksom, så du kan bare slappe av... som allerede nevnt før menes det at man snakkes senere.. Når det man snakker om nærmer seg... Ganske logisk!!!!!

Skrevet

Jeg skjønner at du har problemer med å forstå hva dette betyr. "Å snakkes nærmere" betyr at dere kommer til å snakke igjen om ikke lenge. Det er en bildelig måte å snakke på og betyr ikke at du skal stå nært henne fysisk. Hvis du har problemer med å skjønne bildelig språk synes jeg du skal ta det med i ditt innlegg slik at vi forstår hva du mener eller så kan du jo si det rett ut til din svigerinne. Håper dette var oppklarende. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg skjønner at du har problemer med å forstå hva dette betyr. "Å snakkes nærmere" betyr at dere kommer til å snakke igjen om ikke lenge.  Det er en bildelig måte å snakke på og betyr ikke at du skal stå nært henne fysisk. Hvis du har problemer med å skjønne bildelig språk synes jeg du skal ta det med i ditt innlegg slik at vi forstår hva du mener eller så kan du jo si det rett ut til din svigerinne. Håper dette var oppklarende.  :)

Seriøst?
Gjest bare gale svar
Skrevet

kjære trådstarter, du har fått bare gale svar. Å snakkes nærmere betyr at man neste gang skal diskutere detaljene i det man har snakket om. Når dere har blitt enige om å dra på kafe sammen på lørdag, og hun sier Vi snakkes nærmere, så betyr det at tid og sted fastsettes senere.

Skrevet
kjære trådstarter, du har fått bare gale svar. Å snakkes nærmere betyr at man neste gang skal diskutere detaljene i det man har snakket om.

Riktig.

Sjefs tråd ellers. :ler:

månedens bruker som lager ny unix-tråd eller? Kommer til å lure på dette hver gang det kommer gode slike tråder...

Skrevet

Hun er en close talker seff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...