Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var nettopp inne på strawberrynet og kikket på diverse håndkremer i dette merket, men det var så mange forskjellige å velge mellom. Er det noen som har prøvd en eller flere av disse og som kan komme med en anbefaling?

Gjest Gjesta
Skrevet

Shea Butter. Helt fantastisk nydelig for tørr hud. Litt fet, men det forsvinner raskt.

Skrevet

Jeg har en clinique håndkrem som jeg er veldig fornøyd med.. husker ikke hva den heter nå.. Den ligger i bilen nå.

Skrevet

Shea butter er veldig bra, men svært fet. Det er omtrent umulig å bruke den på dagtid, men den er veldig fin å bruke rett før du legger deg. Personlig foretrekker jeg Daily Hand Lotion. Den er kjempefin til daglig bruk, trekker raskt inn, virker bra og lukter vidunderlig.

Gjest gjesta
Skrevet

Har flere ganger blitt påsmurt en håndkrem i fra en sølvfarget tube når jeg har vært innom L'Occtaine. Den virket kjempebra! Men vet uheldigvis ikke hva den heter.. Kanskje noe her vet?

Skrevet

Jeg bruker den med lavendel, men så elsker jeg lukten av lavendel også da. Det er en veldig bra håndkrem. Jeg bytter på å bruke den og en håndkrem fra The Body Shop med mandelolje, som også er veldig fin. Body Shop sin gir også mye fuktighet, men er ikke riktig som fet som den fra L'Occitane. Ofte bruker jeg derfor L'Occitane om natten.

Skrevet

L'Occitane er kjempebra! Suges rett inn i huden uten noe kliss.

Skrevet

Jeg bruker også Shea butter, synes ikke det er noe særlig fet eller klissete, bruker den på dagtid og det går helt fint. Kjempegod! Og den kommer iallfall i sølvfarget tube, men det er det kanskje flere av L'Occitanes håndkremer som gjør?

*Gleder meg til sommerferien og L'Occitane-butikk i Cannes*

Skrevet

Det er bare én håndkrem fra L'Occitane som kommer i en sølvtube og det er den med shea butter. Det finnes en fotkrem i en lignende tube, så pass på at du ikke kjøper den istedet.

Skrevet
*Gleder meg til sommerferien og L'Occitane-butikk i Cannes*

Jeg har vært på omvisning på fabrikken deres. ;)

Gjest gjesta
Skrevet
Det er bare én håndkrem fra L'Occitane som kommer i en sølvtube og det er den med shea butter. Det finnes en fotkrem i en lignende tube, så pass på at du ikke kjøper den istedet.

:ler:

Skrevet
Jeg har vært på omvisning på fabrikken deres.  ;)

Oioi, den kan jeg ikke slå! ;)

Skrevet

Det var en veldig fin omvisning, ikke minst å høre om hvordan de bare bruker økologiske ingredienser, de vil helst ansette folk fra lokalbefolkningen og de ansetter gjerne folk som er tilbakestående, funksjonshemmet e.l. Det er en av grunnene til at prisene kan være litt høye, men det er så flotte produkter at det betaler jeg gjerne. Har enda ikke funnet et produkt jeg ikke likte, og så lukter alt så godt.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror LÓccitane kun har en håndkrem, sølvfarget metalltube med logo i ufarget/blått.

De har butikker i Sandvika, CC Vest og i Skovveien for de som bor sånn til at dette er en mulighet.

Har brukt den i ca et halvår og er halvveis gjennom 1. tuben. Jobber med papir hele dagen og kremen er kjempefin - trekker fort inn og setter ikke fettflekker på det man tar på ;)

Har kjøpt dusjoljen via strawberrynet men det ble dyrere enn å gå i butikken her i Oslo :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker også Shea butter, synes ikke det er noe særlig fet eller klissete, bruker den på dagtid og det går helt fint. Kjempegod!

Enig, jeg bruker den også på dagtid, og den er ikke fet og klissete, men trekker fort inn i huden.

Fotkremen med lavendel lukt er også helt fantastisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...