Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei. er du en typisk billedskjønn person? som da er symetrisk i ansikt? en som samfunnet mener er en pen person?

er du???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjempepen :sexy:

Har faktsik målt symmetrien i ansiktet mitt en gang for mange år siden. Fikk oppskriften fra et program på Discovery. Men resultatet, det husker jeg faktisk ikke! :ler:

Gjest Sexy Cath
Skrevet

Ja jeg er en typisk billedskjønn jente med symetri i ansiktet. :)

Skrevet

Jeg er hverken symmetrisk eller billedskjønn ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg er hverken symmetrisk eller billedskjønn ;)

Det er to av oss!

Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke et spesielt symmetrisk ansikt, men er likvel pen. Spesielt naar jeg smiler. Det kan virke som ansiktet blir mer symmetrisk naar jeg gjoer det, enn saa rart det hoeres ut.

Skrevet
Har ikke et spesielt symmetrisk ansikt, men er likvel pen. Spesielt naar jeg smiler. Det kan virke som ansiktet blir mer symmetrisk naar jeg gjoer det, enn saa rart det hoeres ut.

Akkurat det samme hos meg! :)

Skrevet

Jeg er i alle fall ikke billedskjønn, for jeg ser ikke ut på bilder! :ler:

Men tror faktisk jeg er ok symetrisk, og får vel egentlig ofte høre at jeg er søt/pen.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg prøver å ikke fokusere så mye på ytre utseende. Viktigere å utvikle den indre verden.

Spørsmålene dine: er ikke billedskjønn, finnes ikke fotogen. Tror jeg har symmetrisk ansiktstrekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Har alt av både indre og ytre skjønnhet! :sexy::hjerter_rundt:

Gjest camillo
Skrevet

Tror ikke jeg er spesielt symmetrisk i trynet, nei.

Skrevet

Jeg tror jeg er ganske symmetrisk.

Men jeg er ikke billedskjønn. Men er ikke stygg heller da.

Synes det er veldig vanskelig og bedømme selv, komplimanger jeg får er at jeg er pen/søt.

Gjest Neffi
Skrevet
Jeg prøver å ikke fokusere så mye på ytre utseende. Viktigere å utvikle den indre verden.

Spørsmålene dine: er ikke billedskjønn, finnes ikke fotogen. Tror jeg har symmetrisk ansiktstrekk.

Her er det heller ingen som bare fokuserer på det yttre, om jeg har lest korrekt? Skjønner ikke poenget ditt over.

Iallefall; Ja, jeg er ganske pen assa :):ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg er motsatt. Synes jeg ser mer symetrisk ut når jeg ikke smiler. :ler: Men mulig det bare er noe jeg synes selv altså.

Gjest splæsj
Skrevet

Symetrisk ja, men jeg er ikke fotogen. Ser alltid skikkelig rar ut på bilder, må som regel noen bilder til for at jeg skal se normal ut. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...