Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 hei. er du en typisk billedskjønn person? som da er symetrisk i ansikt? en som samfunnet mener er en pen person? er du???
brumma* Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er kjempepen Har faktsik målt symmetrien i ansiktet mitt en gang for mange år siden. Fikk oppskriften fra et program på Discovery. Men resultatet, det husker jeg faktisk ikke!
Gjest Sexy Cath Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Ja jeg er en typisk billedskjønn jente med symetri i ansiktet.
J.K. Rowling Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er hverken symmetrisk eller billedskjønn
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er hverken symmetrisk eller billedskjønn ← Det er to av oss!
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 Har ikke et spesielt symmetrisk ansikt, men er likvel pen. Spesielt naar jeg smiler. Det kan virke som ansiktet blir mer symmetrisk naar jeg gjoer det, enn saa rart det hoeres ut.
Latee Skrevet 13. mai 2006 #10 Skrevet 13. mai 2006 Har ikke et spesielt symmetrisk ansikt, men er likvel pen. Spesielt naar jeg smiler. Det kan virke som ansiktet blir mer symmetrisk naar jeg gjoer det, enn saa rart det hoeres ut. ← Akkurat det samme hos meg!
*melis* Skrevet 14. mai 2006 #12 Skrevet 14. mai 2006 Jeg er i alle fall ikke billedskjønn, for jeg ser ikke ut på bilder! Men tror faktisk jeg er ok symetrisk, og får vel egentlig ofte høre at jeg er søt/pen.
Gjest synseren Skrevet 14. mai 2006 #13 Skrevet 14. mai 2006 Jeg prøver å ikke fokusere så mye på ytre utseende. Viktigere å utvikle den indre verden. Spørsmålene dine: er ikke billedskjønn, finnes ikke fotogen. Tror jeg har symmetrisk ansiktstrekk.
Gjest camillo Skrevet 14. mai 2006 #16 Skrevet 14. mai 2006 Tror ikke jeg er spesielt symmetrisk i trynet, nei.
momo Skrevet 14. mai 2006 #17 Skrevet 14. mai 2006 Jeg tror jeg er ganske symmetrisk. Men jeg er ikke billedskjønn. Men er ikke stygg heller da. Synes det er veldig vanskelig og bedømme selv, komplimanger jeg får er at jeg er pen/søt.
Gjest Neffi Skrevet 14. mai 2006 #18 Skrevet 14. mai 2006 Jeg prøver å ikke fokusere så mye på ytre utseende. Viktigere å utvikle den indre verden. Spørsmålene dine: er ikke billedskjønn, finnes ikke fotogen. Tror jeg har symmetrisk ansiktstrekk. ← Her er det heller ingen som bare fokuserer på det yttre, om jeg har lest korrekt? Skjønner ikke poenget ditt over. Iallefall; Ja, jeg er ganske pen assa
Gjest Catwoman Skrevet 14. mai 2006 #19 Skrevet 14. mai 2006 Har ikke et spesielt symmetrisk ansikt, men er likvel pen. Spesielt naar jeg smiler. Det kan virke som ansiktet blir mer symmetrisk naar jeg gjoer det, enn saa rart det hoeres ut. ← Jeg er motsatt. Synes jeg ser mer symetrisk ut når jeg ikke smiler. Men mulig det bare er noe jeg synes selv altså.
Gjest splæsj Skrevet 14. mai 2006 #20 Skrevet 14. mai 2006 Symetrisk ja, men jeg er ikke fotogen. Ser alltid skikkelig rar ut på bilder, må som regel noen bilder til for at jeg skal se normal ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå