Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Mensen min har vært uregelmessig i 7 mnd( 30-40 dg syklus) ( da slutta jeg med p-piller) .. og som det ikke var nok har jeg småblødninger innimellom..( litt mørkere blod, akkurat som det var "gammelt") jeg har hatt denne blødningen nå i 5 dager Når har dette helvete tenkt og gi seg.. Hvor lenge gikk dere fra dere sluttet på p-piller til dere ble regelmessige som før..? jeg brukte bare 1 mnd sist på og bli normal ..kan legen gjøre noe for å få den normal igjen? Litt frustrasjon t og litt rådspørring dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lereè Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Da jeg sluttet på p-piller sist, tok det faktisk et helt år før mensen stabiliserte seg ordentlig! De første 3 mnd hadde jeg ikke mensen i det hele tatt, og så kom det i uregelmessige rykk og napp, frem til det sakte men sikkert begynnte å stabilisere seg. Jeg har venninner som har sluttet på p-piller og gått rett på normale sykluser, og jeg har venninner som har hatt det lignende slik jeg hadde. Og de som har sluttet med p-piller to ganger har som regel opplevd det forskjellig hver gang. Denne kroppen vår er en underlig maskin gitt... Men det kan jo være en lege har noen råd/medisiner for å få det til å stabilisere seg raskere. Selv gikk jeg ikke til legen, men min søster gjorde det når hun opplevde alt for ofte blødninger og fikk da medisiner for å stabilisere det. Uansett, lykke til :D Hilsen Lereè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Er i litt samme situasjon som deg, har hatt to normale sykluser på 35 og 33 dager etter at jeg sluttet med pillen, men nå er jeg på dag 61 og enda ingen tegn til mensen (er ikke gravid). Har stilt mye det samme spørsmålet som deg på "gravid" og det er vist ganske vanlig at mensen kommer litt i rykk og napp etter p-pille slutt. Jeg ble anbefalt på "gravid" å bare ta tiden til hjelp, tror ikke det er så mye legen kan gjøre, nei :cry: Lykke til hvertfal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 blargh, jeg er redd jeg ..har hatt en småblødning i 7 dager nå med mørkerødt blod..det er s irriterende og ;( får høre hva legen sier til mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå