Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, hva gjør du mens du skriver her, er du alene eller sammen med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene - og ser på filmen på NRK samtidig.

Gjest gjest1
Skrevet

Er alene, også skriver jeg med Vimse her fra KG på msn :)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er alene. Vurderer å legge meg snart.

Gjest Gjesta
Skrevet

Hunden er her,men han sover. Sambo står visst på busstoppet (og jeg hadde sett feil på bussruta, så han må ta taxi til byen. :sjenert:). Jeg skal legge meg snart, for i morgen må jeg jobbe. :grøss:

Skrevet

Sitter og ser på en litt sær film på nrk. Ska legge meg snart, men kommer meg liksom ikke avgårde...

Skrevet

ligger på gulvet, spiste nettopp is... mannen ser en film...

Gjest vimse
Skrevet

Sitter og vurderer om jeg skal gå på dass... Enkelt og greit! :ler:

Mannen har lagt seg, og det er heeeeeeeeeeelt stille her, skjønt!

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Jeg sitter i den ene soffaen med laptopen på bordet! Sønnen min (15 år) og samboeren min sitter i den andre soffaen å øver på gitar og synger sanger sammen, mens jeg er med sånn av og til da. :)

Samboer er en dyktig sanger og gitarist, og sønnen min vil bli like flink) - og han er blitt utrolig flink.

Innrømmer uansett at jeg får litt hetta av og til ;) inni meg da.

Vi har det veldig koselig faktisk.

Endret av Miloine
Gjest Gitte
Skrevet

Leser om tippeligarunden i dag, og snakker med kjæresten på msn. Det er lalletid øyeblikkelig.

Skrevet

Går å legger meg har vert en stille kveld.

Mest alene med Tv og katten.

God natt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Tror det er zonen som står på.. (ztv kanskje :forvirret: )

og mannen ligger og snorker på sofaen!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg sitter her alene med en katt på fanget, og drikker vann med sånne paracet brusetabletter oppi. Har fått influensa og syns litt synd på meg selv :ler:

Ja, også holder jeg på med å finne den nyeste Stargate Atlantis-episoden slik at jeg kan laste den ned i natt for å se den på tv'en i morgen.

Skrevet

Samboeren min sitter på sin PC ved siden av meg (han spiller WoW), og pusekatten ligger på kommoden på den andre siden. Hører Dr. G på Discovery Channel fra stuen.

Skrevet

Sitter alene og venter på spennede besøk som snart kommer! Hører på radio og drikker cola light.

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg sitter her alene med en katt på fanget, og drikker vann med sånne paracet brusetabletter oppi. Har fått influensa og syns litt synd på meg selv :ler:

Ja, også holder jeg på med å finne den nyeste Stargate Atlantis-episoden slik at jeg kan laste den ned i natt for å se den på tv'en i morgen.

Dakar :troest: God bedring. Da er det godt å ha pus hos seg ihvertfall :) det vet jeg alt om.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg leser Magasinet og leter etter en oppskrift.

God bedring til Fairy! :klem:

Gjest Gjesta
Skrevet

Tusen takk :klem:

Måtte bare le litt av meg selv, for jeg skal ikke være mye syk før jeg føler meg døden nær. Litt pinlig når pappa, som også har influensa, har vært ute og jobbet på bilen i hele dag, mens jeg bare ligger på sofaen og syns gruelig synd på meg selv :sjenert:

Gjest Sexy Cath
Skrevet

snakker med sambo og prøver å black maile han til å kjøpe en ny fendiveske til meg når han resier på jobb utenlands. :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...