Gjest Silica Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er litt lei meg for tiden. Jeg er sammen med en gutt på 23 år. Vi bor ikke sammen, men har hver vår leilighet i samme by. Han kommer opprinnelig i fra en annen plass i Norge, hvor han har en del venner og kjente. Ofte reiser han hjem dit i helgene. Faktisk så har det blitt oftere og oftere.... Jeg vil gjerne tilbringe mest mulig tid sammen med ham, men vi jobber og studerer i ukedagene, så da har vi lite tid til hverandre. Og når helga kommer, ja, da reiser han hjem. Ofte er det pga. at en kamerat e.l. skal ha fest. Jeg blir utrolig såret over at han aldri vil prioritere meg i helgene. Har sagt det til ham, men han mener at jeg må forstå at han savner venner hjemme, og vil besøke dem når han kan. Det er jeg forsåvidt enig i, men hver helg synes jeg er i det drøyeste laget. Kan vel nevnes at han har en rikere venneflokk enn meg, så jeg er ofte alene.... Føler meg ensom i helgene. Han er ute å har det gøy, mens jeg sitter helt alene. Derfor trenger jeg ham en del.... Vi har det jo så fint sammen når vi først er sammen. Hva bør jeg gjøre? har på følelsen at han er litt umoden?
Kvitil Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 Kjære deg! Forstår du er lei deg,du er jo ung og forelsket. Gutter er gjerne mer usikre og mere avhengig av venner. Du må si du kunne ha lyst til å bli med og hilse på hans venner . Forsikre deg om at han ikke utnytter deg når det passer han. Lykke til.
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Eksen min ville også ha helgefri fra meg. Han sa han spilte rollespill med kameratene sine, men jeg har i ettertid funnet ut han koste seg og snortet kokain Ikke at din gjør sånt sikkert, men det er skuffende å være i 2 rekke..
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Hehe. Kokain driver han neppe med Men hva synes dere dette forteller om han? Er det noen som rett og slett bare har mindre behov for å se kjæresten sin? Jeg er jo redd han ikke trives godt nok i mitt selskap. Hva burde jeg si til ham? Har jo nevnt dette før, men han kommer med denne unnskyldingen om at jeg "må forstå" osv.
Gjest Piper Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Hvorfor kan du ikke bli med han en helg? Kan jo være fint for deg, å møte kameratene hans. Jeg hadde ikke orket å være sammen med en person, som prioriterte kameratene sine fremfor meg.
*melis* Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Synes ikke det virker som om han tar forholdet deres så veldig seriøst. Jeg synes du skal ta en alvorsprat med ham og si hva du mener, og dersom han fremdeles ikke forstår deg så tror ikke jeg det er noe å satse på...
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Hør her! Jeg er selv gutt, og selv elsker jeg å være med kjæresten min! Men etter noen dager så trenger jeg liksom litt "annen luft". Så da føler jeg veldig for å finne på noe med kompisene. Det er for å få "brent ut" litt testosteron hvis dere skjønner hva jeg mener. Å være litt mann og kompis, og ikke fløtepusen som kun sitter i sofaen med kjæresten. Det er rett og slett et behov. Å henge med gutta er ikke bare et utrykk vet du. Skjønner hva du mener, kjæresten min er også som deg... hun har kanskje ikke tatt skrittet helt ut som deg da men. Ikke dump han for dette. Heller kom med en ordning, noe f.eks a la hver tredje helg eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Takk for svar:) Vel, jeg begynner å bli ganske så lei av dette her. Det virker ikke som om han forstår hvor lei jeg er når han alltid skal reise hjem.. Å bli med han hjem har han ikke spurt meg om, og jeg liker ikke å invitere meg selv, men kanskje det er et alternativ? Men jeg må legge til at hvis han hadde spurt meg om han kunne vært med på jentefest, hadde jeg tvilt litt..Men en gang i blant burde jo gå an. Jeg er jo med på fester de har hjemme i hjembyen min da. Jeg har sagt at jeg føler meg nedprioritert, men han kan ikke forstå hvorfor. Han prioriterer venner og meg like mye, sier han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå