Gjest Gjest_Louise_* Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 Den HM-vesken i mørkebrunt skinn til 998,- skulle jeg så gjerne fått tak i. Desverre er den ikke lenger i salg. Vet noen her hvordan jeg kan få tak i den på et vis? Jeg har så lyst på den, at jeg tror jeg dør hvis jeg ikke får tak i den!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Du kan jo prøve qxl.no eller ebay, det er vel den eneste muligheten hvis butikkene ikke kan få tak i den lenger..lykke til =)
Amalie_85 Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 bestilt fra HM lager, de har som oftes mange ting inne som ikke butikkene har
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Hvordan får man kontakt med HM-lageret? Går man til en lokal butikk da, eller finnes det et slags hovedlager?
*Ariel* Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Nå har det jo i løpet av vinteren vært inne et utall ulike skinnvesker til den prisen, så en beskrivelse av vesken hadde jo hjulpet.
Claire Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Tror nok ikke at du får bestilt fra H&M, hvis det er en veske som har vært i butikk. Det har de ikke kapasitet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå