^me^ Skrevet 13. mai 2006 #1 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) i trafikken forekommer det mange mindre glade situasjoner. - gamle folk som kjører i 40 i 60 sone - folk som tuter unødvendig på deg, selv om det er de som har vikeplikt. - folk som plutselig kommer rett utfor deg i veien når de har vikeplikt og andre merkelige situasjoner. gir du beskjed på en eller annen måte at du blir sur da, med og tute, vide kroppsdeler eller finne på andre ting og gi beskjed til dem på? eller bare stopper du litt opp, tenker forbanna tosk og kjører videre? må innrømme jeg må holde meg selv litt i nakken av og til og gjøre det som står oppforbi. jeg prøver og ikke tute selv om jeg blir sint eller frustrert, men av og til må jeg bare trykke litt på fløyta for og gi beskjed om at det var j..... unødvendig! hva gjør du? Endret 13. mai 2006 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. mai 2006 #2 Del Skrevet 13. mai 2006 Bryter folk vikeplikten, så tuter jeg for å gjøre dem oppmerksom på det. Pass deg neste gang, liksom. Samme når folk ikke sjekker blindsona si, og legger seg ut uten å gi signal på motorveien. Står folk på rødt lys og venter, og jeg kommer bak, og det blir grønt uten at de kjører, da tuter jeg også. Har ikke noe ønske om å stå og vente i flere runder i lyskrysset. Er ikke ute og kjører for å stå parkert heller. Til det meste annet, som ikke skaper veldig farlige situasjoner og potensiell irritasjon for MANGE flere enn meg, bare banner jeg litt i mitt stille sinn og tenker "jælva idiot". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 13. mai 2006 #3 Del Skrevet 13. mai 2006 Er det en skikkelig dust, så nøler ikke jeg med å tute. Er det en superdust kan jeg godt bruke diverse fingre for å vise min vrede, men det er ytterst sjelden altså. Gjorde det senest i dag, jeg skulle svinge av en vei og i den "nye" veien som det en syklist i stor fart, jeg følte ikke for å kjøre han ned så jeg bremset. Men damen i bilen bak mente tydeligvis jeg skulle kjøre han ned, for ho la seg på hornet. Da viste jeg min vrede overfor henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #4 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg brøler, tuter, viser fingern, hyler stygge ord osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. mai 2006 #5 Del Skrevet 13. mai 2006 Nei, jeg ser ingen grunn til å tute (som forøvrig ikke skal brukes annet enn i nødsituasjoner, synes veldig mange tuter helt unødig. Hva er f.eks. vitsen med å tute i en lang kø, den beveger seg ikke raskere av den grunn.) eller vise aggressivitet på annen måte i trafikken. Jeg gidder ikke stresse med slikt, kan til nød strekke meg til å snakke litt stygt for meg selv, men det er alt. Har forøvrig inntrykk av at veldig mange er verdensmestere bak rattet og det hender selvsagt aldri at de selv gjør feil i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. mai 2006 #6 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg brøler, tuter, hyler stygge ord osv... ← Samme her. Er vel kanskje LITT for utålmodig på det området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #7 Del Skrevet 13. mai 2006 Skulle sett meg på Majorstuen i dag, trodde jeg skulle slå ned både politiet og alle de jævla løperne som sperret alle veiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 13. mai 2006 #8 Del Skrevet 13. mai 2006 Jeg brøler, tuter, viser fingern, hyler stygge ord osv... ← :grine2: Sorry men det er utrolig harry. Minner meg litt om slike trailersjåfører som er sinna fordi det har gått for lang tid i mellom røykepausen. Over til saken. Nei, jeg har såpass med selvbeherskelse og er en god sjåfør. Da slipper man å hyle, brøle, skrike og andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 13. mai 2006 #9 Del Skrevet 13. mai 2006 Nei, jeg ser ingen grunn til å tute (som forøvrig ikke skal brukes annet enn i nødsituasjoner, synes veldig mange tuter helt unødig. Hva er f.eks. vitsen med å tute i en lang kø, den beveger seg ikke raskere av den grunn.) eller vise aggressivitet på annen måte i trafikken. Jeg gidder ikke stresse med slikt, kan til nød strekke meg til å snakke litt stygt for meg selv, men det er alt. Har forøvrig inntrykk av at veldig mange er verdensmestere bak rattet og det hender selvsagt aldri at de selv gjør feil i trafikken. ← der sa du det Arkana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Protrainer Skrevet 14. mai 2006 #10 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja, jeg har faktisk sendt en type i bakken etter at han med vilje prøvde å presse meg. Var en kjekkas, jeg slo i bildøra hans, da kom han ut gitt. Jeg ser mindre ut når jeg sitter på sykkelen, så da denne typen ga meg en klapp på kinnet, ga jeg han en skikkelig karamell og sparket han i sida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #11 Del Skrevet 14. mai 2006 Ja, jeg har faktisk sendt en type i bakken etter at han med vilje prøvde å presse meg. Var en kjekkas, jeg slo i bildøra hans, da kom han ut gitt. Jeg ser mindre ut når jeg sitter på sykkelen, så da denne typen ga meg en klapp på kinnet, ga jeg han en skikkelig karamell og sparket han i sida. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. mai 2006 #12 Del Skrevet 20. mai 2006 Det varierer litt det! Banner og steiker gjør jeg uansett, noen ganger blinker jeg med lysene, andre ganger viser jeg med hånden at jeg er oppgitt, og noen ganger tuter jeg. Det VERSTE jeg vet er når folk kjører for sakte og ikke vil slippe meg forbi. Da ligger jeg meg i ræven på dem selv om det ikke er så lurt da... men klarer ikke dy meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2006 #13 Del Skrevet 20. mai 2006 Det VERSTE jeg vet er når folk kjører for sakte og ikke vil slippe meg forbi. Da ligger jeg meg i ræven på dem selv om det ikke er så lurt da... men klarer ikke dy meg! ← og jeg kjører ekstra sakte når det ligger idioter helt oppi ræva på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. mai 2006 #14 Del Skrevet 20. mai 2006 og jeg kjører ekstra sakte når det ligger idioter helt oppi ræva på meg... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. mai 2006 #15 Del Skrevet 20. mai 2006 og jeg kjører ekstra sakte når det ligger idioter helt oppi ræva på meg... ← Og jeg snakker om folk som kjører under fartsgrensen... Hvem er det som er idioten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. mai 2006 #16 Del Skrevet 20. mai 2006 Og jeg snakker om folk som kjører under fartsgrensen... Hvem er det som er idioten da? ← Jeg kan skjønne at det er irriterende med folk som kjører under fartsgrensen, men har du tenkt på at det kan være en grunn til det? Kanskje er de helt ferske sjåfører eller føler seg ikke trygge i det området de kjører med den farten. Det hjelper uansett ikke å kjøre enda nærmere, i verste fall kan du faktisk stresse personen og skape en farlig situasjon. Og, en annen ting, min erfaring er at det alltid er noen som ligger å trykker samme hvor fort man kjører. Jeg nekter å bryte fartsgrensen fordi en idiot ligger rett oppi bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. mai 2006 #17 Del Skrevet 20. mai 2006 Men det er faktisk utrooolig irriterende med folk som kjører i venstrefeltet på motorveien i 70 km/t. og det er sånne jeg snakker om! Søndagskjørere som tydeligvis bare ligger der for å irritere! Det kalles jo faktisk forbikjøringsfelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mai 2006 #18 Del Skrevet 20. mai 2006 og jeg kjører ekstra sakte når det ligger idioter helt oppi ræva på meg... ← Jeg også! Har da som regel vist dem bremselysene mine først... Er jeg i det skikkelig infame humøret, kjører jeg langt under fartsgrensen der det er uoversiktelig og svingete og umulig å kjøre forbi for deretter å gi full gass når det flater ut. Av og til forsøker de seg der også, men det er ikke så mange i Norge som har bil med høyere topphastighet enn min (Det skal også sies at så lenge folk oppfører seg normalt, så stopper jeg gjerne på en bussholdeplass eller lignede for å slippe dem forbi hvis jeg av en eller annen grunn kjører sakte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 20. mai 2006 #19 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeje... Det er aldri noen god grunn for å ligge i venstrefeltet på motoveien i 70 km/t eller lavere. Uansett! Det er et forbikjøringsfelt, og det er det det skal brukes til. Og jeg snakker selvfølgelig IKKE om når det er rush-tid. Jeg blir irritert av sånt, sånn er det bare. Det går an å ta et hint og legge seg over i høyrefeltet istedenfor å provosere ved å kjøre sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 20. mai 2006 #20 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei. Jeg er bare aggressiv i senga, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå